MARCHI, Gianluca
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 9.991
NA - Nord America 8.978
AS - Asia 4.815
SA - Sud America 529
AF - Africa 94
OC - Oceania 27
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 24.444
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 8.847
IT - Italia 3.529
GB - Regno Unito 3.459
CN - Cina 1.766
SG - Singapore 1.322
HK - Hong Kong 714
SE - Svezia 697
FR - Francia 501
DE - Germania 481
BR - Brasile 434
TR - Turchia 240
KR - Corea 232
UA - Ucraina 231
RU - Federazione Russa 194
VN - Vietnam 187
NL - Olanda 166
CZ - Repubblica Ceca 150
FI - Finlandia 150
BG - Bulgaria 100
CA - Canada 80
IN - India 80
IR - Iran 68
PL - Polonia 53
RO - Romania 47
ID - Indonesia 46
BE - Belgio 43
IE - Irlanda 34
ES - Italia 33
CH - Svizzera 32
MX - Messico 30
JP - Giappone 29
ZA - Sudafrica 29
AU - Australia 27
AR - Argentina 24
BD - Bangladesh 23
EC - Ecuador 20
LT - Lituania 19
AT - Austria 18
MA - Marocco 14
PH - Filippine 14
CI - Costa d'Avorio 13
HU - Ungheria 13
MY - Malesia 13
PE - Perù 12
IQ - Iraq 10
PK - Pakistan 9
PY - Paraguay 8
TH - Thailandia 8
TW - Taiwan 8
CL - Cile 7
CO - Colombia 7
NO - Norvegia 7
TN - Tunisia 7
VE - Venezuela 7
BA - Bosnia-Erzegovina 6
EG - Egitto 6
PT - Portogallo 6
EU - Europa 5
GR - Grecia 5
LV - Lettonia 5
NG - Nigeria 5
UY - Uruguay 5
UZ - Uzbekistan 5
AZ - Azerbaigian 4
DZ - Algeria 4
IL - Israele 4
KE - Kenya 4
KZ - Kazakistan 4
LK - Sri Lanka 4
SA - Arabia Saudita 4
A1 - Anonimo 3
BO - Bolivia 3
BW - Botswana 3
CR - Costa Rica 3
ET - Etiopia 3
GE - Georgia 3
JM - Giamaica 3
QA - Qatar 3
RS - Serbia 3
TT - Trinidad e Tobago 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
AO - Angola 2
BN - Brunei Darussalam 2
BY - Bielorussia 2
DO - Repubblica Dominicana 2
GH - Ghana 2
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 2
LU - Lussemburgo 2
NI - Nicaragua 2
PR - Porto Rico 2
PS - Palestinian Territory 2
AD - Andorra 1
AE - Emirati Arabi Uniti 1
CY - Cipro 1
DK - Danimarca 1
GD - Grenada 1
GT - Guatemala 1
GY - Guiana 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
Totale 24.429
Città #
Southend 3.006
Santa Clara 1.185
Ashburn 821
Hefei 821
Chandler 815
Singapore 743
Hong Kong 703
Fairfield 511
Jacksonville 498
Dearborn 389
Woodbridge 383
Nyköping 345
Modena 342
Wilmington 336
Houston 267
Beijing 255
London 237
Milan 223
Seoul 223
Ann Arbor 220
Rome 198
Seattle 190
Cambridge 158
Bologna 151
Izmir 145
Chicago 135
Princeton 114
Los Angeles 100
Sofia 96
Fremont 93
Eugene 82
Parma 79
Ho Chi Minh City 76
New York 76
Moscow 75
Boardman 68
Council Bluffs 63
The Dalles 63
Naples 62
Helsinki 61
Redwood City 60
Grafing 58
San Diego 58
Shanghai 58
Bremen 57
Brno 57
Des Moines 54
Munich 54
Buffalo 53
Washington 51
Reggio Emilia 50
Dallas 39
Verona 37
Florence 36
Hanoi 36
São Paulo 36
Sassuolo 34
Formigine 31
Brussels 28
Guangzhou 28
Padova 28
San Francisco 28
Warsaw 28
Zanjan 28
Turin 23
Jakarta 22
Kent 21
Ottawa 21
Norwalk 20
Piacenza 20
Falls Church 19
Toronto 19
Dublin 18
Francavilla Al Mare 17
Frankfurt am Main 17
Johannesburg 17
Venice 17
Bari 16
Belvedere Spinello 16
Nanjing 16
Paris 16
Rio de Janeiro 16
Castel 15
Lausanne 15
Montreal 15
Amsterdam 14
Genoa 14
Manchester 14
Ravenna 14
Redondo Beach 14
Turku 14
Abidjan 13
Ancona 13
Atlanta 13
Brescia 13
Columbus 13
Napoli 13
Palermo 13
Rimini 13
Sant'Ilario d'Enza 13
Totale 16.012
Nome #
Le implicazioni teoriche, manageriali e di policy della ricerca 810
The resilient retail entrepreneur: Dynamic capabilities for facing natural disasters 435
Conoscenza di mercato per l'innovazione di prodotto 426
The role of customer loyalty as a brand extension purchase predictor 395
Academic spin-offs' team heterogeneity: an exploratory analysis on growth performance 386
Knowledge transfer in the context of buyer–supplier relationship: An analysis of a supplier's customer portfolio 384
Influencer identification and selection on social networking sites: An analysis on Instagram 351
Premium Private Labels and PDO/PGI Products: Effects on Customer Loyalty 344
Extending the Retail Brand to Non-traditional Products 331
The Moderating Effect of Trust on Formal Control Mechanisms in International Alliances 329
"Clusters, industrial districts and firms. The challenge of globalization”, international conference, University of Modena and Reggio Emilia 324
Disastri Naturali e Dynamic Capabilities nel Commercio 321
Country of Origin and Country Product Familiarity as determinants of retail buyers intention to buy 319
Creatività e nuovi modelli di business: esperienze nel settore della “alta cucina” in Italia 318
Conoscenza di mercato e innovazione di prodotto nel sistema moda 313
Premium Private Labels (PPLs): from food products to concept stores 303
Academic Spin-offs team composition: a hypothesis of non-linear relationship between team heterogeneity and growth performance 302
International market selection for small firms: a fuzzy-based decision process 300
Retail brand extension: the moderating role of product knowledge 296
Successive changes in leadership in the worldwide mobile phone industry: The role of windows of opportunity and firms’ competitive action 294
Extending lead-user theory to online brand communities:The case of the community Ducati 292
Il management della creatività nell'industria dell'abbigliamento 288
Alleanze internazionali e mercati emergenti: l'esperienza del distretto ceramico di Sassuolo 288
The country of origin effect on retailer buying behavior: a cross-country analysis on Italian footwear 283
Asymmetric correlations and hedging effectiveness of cryptocurrencies for the European stock market 283
Piccole imprese e grande distribuzione nel mercato europeo dell’abbigliamento. Il caso dei produttori carpigiani 280
Buying non-traditional products and services: the predictive role of customer loyalty to the retail brand 273
Comunità virtuali e collaborative innovation: un modello per classificare e selezionare i lead user 271
Premium Private Label e prodotti tipici: un connubio di successo 271
La formazione delle alleanze internazionali nei mercati emergenti: un'analisi empirica 266
Organizing Creativity in the Italian Fashion Industry 266
La moneta unica: processi di internazionalizzazione della Pmi e ruolo del sistema bancario 264
A Knowledge Management Reading of Electronic Commerce: experiences in the Italian Clothing Industry 258
COO and retail buyers: the role of Country Related Product image and product familiarity 254
Exploring a non-linear relationship between academic spin-offs’ team heterogeneity and growth performance 251
Evolution of firms’ product strategy over the life cycle of technology-based industries: A case study of the global mobel phone industry, 1980 – 2009 250
Meccanismi formali e informali di trasferimento della conoscenza nelle relazioni fornitore–cliente: il ruolo di moderazione della fiducia 249
Are retail buyers impacted by product country of origin and familiarity? A multidimensional approach 244
Knowledge transfer in the context of buyer-supplier relationship exchange: an analysis on supplier’s customers portfolio 239
Trasformazioni organizzative nell'impresa distrettuale: alcune premesse sulla definizione dell'unità di analisi 238
Imprese moda e Internet: un’integrazione da costruire. 238
Le acquisizioni e gli accordi tra imprese nell'industria tessile-abbigliamento italiana 238
A glimpse at team composition and intention to grow in academic spin-offs 238
Fiducia e controllo nelle alleanze internazionali. Le imprese italiane e la sfida dei mercati emergenti 234
L’impatto del Country of Origin e della familiarità con il prodotto sui retail buyer cinesi 232
Cambiamento e identità nell’evoluzione dei distretti industriali 231
Comunità virtuali di marca e innovazione di prodotto:un modello di classificazione degli user basato su analisi testuale 230
LA FORMAZIONE DEL FABBISOGNO DI SERVIZI REALI ALL’INTERNAZIONALIZZAZIONE:UN MODELLO KNOWLEDGE-BASED 228
Il marketing come funzione di intermediazione della conoscenza. Alcune esperienze nel sistema moda 228
Comunità virtuali di marca e innovazione di prodotto: Un modello di identificazione automatica dei Lead user basato su analisi testuale 227
Enabling and Inhibiting Factors in Adoption of Electronic-Reverse Auctions: a longitudinal case study in grocery retailing 226
L’impatto del sisma 2012 in Emilia sulle imprese commerciali: primi risultati e riflessioni 225
A nonlinear relationship between the team composition and performance in university spin-offs 225
Le dinamiche evolutive dei distretti modenesi 221
Innovazione e intermediazione di conoscenza nel sistema moda 221
La rilocalizzazione produttiva nello sviluppo internazionale delle imprese T/A italiane 220
Internet nell’industria dell’abbigliamento. Esperienze nel distretto carpigiano e nel sistema moda italiano 219
Market Knowledge Transfer and Time Pressure in new Product Development: the Emergent Role of Knowledge Intermediaries in Fashion Industry 218
Hedging effectiveness of cryptocurrencies in the European stock market 215
Competitività e immagine distrettuale nelle valutazioni di clienti e concorrenti esteri 215
Trasformazioni organizzative nell'impresa distrettuale: alcune premesse sulla definizione dell'unità di analisi 214
L’identità interna del distretto: costruzione e negoziazione di senso 214
Piccole imprese e grande distribuzione: l'esperienza dei produttori di abbigliamento carpigiani 212
Knowledge Transfer in the Context of Buyer-Supplier Relationship Exchange: An Analysis on Supplier’s Customer Portfolio 210
How does the district look from outside? The role of place-based communication strategies in international markets 207
La governance delle alleanze internazionali: fiducia, controllo e incertezza 207
Industria ceramica: dove produrre all'estero 204
Introduzione [Fiducia e controllo nelle alleanze internazionali. Le imprese italiane e la sfida dei mercati emergenti] 204
Marketing, A Preface to Marketing Management, 2 edizione italiana, 203
Difendere lo sviluppo: conndizioni, attori e politiche 202
Lo sviluppo dell'impresa di subfornitura: varietà di modelli evolutivi e nuove dimensioni d'analisi 201
Fuzzy Model for International Market Selection 201
Le acquisizioni di controllo 200
Il marketing: studi, pratiche e visioni 199
Un modello per la selezione dei mercati esteri: sviluppo ed implementazione di un Sistema Esperto Fuzzy 197
L’interazione tra fiducia e controllo negli accordi internazionali sui mercati emergenti 195
La crescita esterna nei processi di internazionalizzazione delle imprese dell'industria Tessile-Abbigliamento italiana 193
The decision process for the International Market Selection 192
Retail brand extension: antecedents of attitude and intention to buy 191
Academic spinoffs team formation process: unfolding three micro-phases under the lens of effectuation and causation 189
Reti e sistemi di imprese. I produttori di macchine e impianti nel distretto ceramico di Sassuolo 185
Opportunità e vincoli nei processi di internazionalizzazione commerciale delle imprese abbigliamento emiliano-romagnole: alcuni studi di casi 184
The decision process for the International Markets Selection:A fuzzy model application to a small firm case 184
Considerazioni conclusive 181
Living Labs key principles: are they always applicable? The Modena Automotive Smart Area case 169
Scenari di evoluzione dell'industria tessile abbigliamento ed effetti delle politiche distributive 167
La moneta unica: processi di internazionalizzazione della PMI e ruolo del sistema bancario aprile 2001 167
The multiple roles of universities in U-I collaborations: The case of Emilia–Romagna motor vehicle industry 165
Academic spin-offs' team heterogeneity: an exploratory analysis on growth performance 165
How does the space influence Living Labs? Evidence from two automotive experiences 155
The use of virtual tours to stimulate consumers’ buying and visit intentions: an application to the Parmigiano Reggiano cheese 154
How does the founding team heterogeneity affect subsequent growth performance of Academic Spin-offs? Exploring the occurrence and the implications of a non-linear relationship 145
Enhancing Triple Helix Model Through University Educational Offer 144
Academic Spin-Offs’ Growth: Exploring the Role of Team Vertical Diversity and Academic Knowledge Corridor 138
Scenario congiunturale e posizionamento competitivo delle imprese italiane dell'Industria Tessile Abbigliamento 136
Growth Strategies and Internationalization for SMEs 135
Asymmetric correlations and hedging effectiveness of cryptocurrencies for the European stock market 126
Clinical features and outcomes of elderly hospitalised patients with chronic obstructive pulmonary disease, heart failure or both 126
Redesigning the university educational offer for the Automotive Industry 125
From research to the market: exploring the role of team variety and disparity in academic spin-offs inception and survival 102
Totale 24.206
Categoria #
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Totale 75.987


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.648 0 0 0 0 0 307 258 170 93 583 139 98
2021/20222.851 97 166 117 152 113 158 261 143 344 238 737 325
2022/20232.769 263 277 326 286 269 350 65 260 333 88 126 126
2023/20242.059 103 84 90 216 463 301 151 188 74 94 85 210
2024/20255.417 293 110 154 330 936 712 369 243 499 209 832 730
2025/20263.121 564 442 597 657 777 84 0 0 0 0 0 0
Totale 24.670