MARTINELLI, Elisa
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 13.073
NA - Nord America 7.926
AS - Asia 1.764
OC - Oceania 97
AF - Africa 64
SA - Sud America 55
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 13
Totale 22.992
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.841
IT - Italia 5.380
GB - Regno Unito 4.460
SE - Svezia 733
DE - Germania 685
FR - Francia 601
CN - Cina 508
HK - Hong Kong 341
TR - Turchia 280
UA - Ucraina 264
FI - Finlandia 158
IN - India 142
BG - Bulgaria 135
ES - Italia 108
VN - Vietnam 101
BE - Belgio 80
CA - Canada 78
ID - Indonesia 71
CZ - Repubblica Ceca 64
CH - Svizzera 63
NL - Olanda 56
NZ - Nuova Zelanda 54
PH - Filippine 50
MY - Malesia 48
IE - Irlanda 44
AU - Australia 43
IR - Iran 41
RO - Romania 38
SG - Singapore 33
JP - Giappone 29
PK - Pakistan 28
PT - Portogallo 27
RU - Federazione Russa 24
PL - Polonia 23
ZA - Sudafrica 21
BR - Brasile 20
DK - Danimarca 19
TH - Thailandia 18
TW - Taiwan 18
AT - Austria 16
GR - Grecia 15
RS - Serbia 13
KR - Corea 12
SI - Slovenia 12
HR - Croazia 11
HU - Ungheria 11
PE - Perù 11
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 11
LK - Sri Lanka 10
KE - Kenya 9
EG - Egitto 8
BD - Bangladesh 7
BW - Botswana 7
CI - Costa d'Avorio 7
CO - Colombia 7
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
EC - Ecuador 6
EU - Europa 6
MX - Messico 6
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 5
IL - Israele 5
LT - Lituania 5
NO - Norvegia 5
MD - Moldavia 4
BO - Bolivia 3
MA - Marocco 3
MT - Malta 3
SR - Suriname 3
A1 - Anonimo 2
AZ - Azerbaigian 2
ET - Etiopia 2
NG - Nigeria 2
QA - Qatar 2
TN - Tunisia 2
VE - Venezuela 2
ZW - Zimbabwe 2
AR - Argentina 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
DZ - Algeria 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
IQ - Iraq 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
KH - Cambogia 1
LB - Libano 1
LU - Lussemburgo 1
PY - Paraguay 1
Totale 22.992
Città #
Southend 4.140
Chandler 920
Fairfield 700
Ashburn 604
Jacksonville 567
Dearborn 449
Woodbridge 440
Nyköping 400
Modena 365
Wilmington 364
Milan 363
Hong Kong 326
Houston 308
Ann Arbor 304
Seattle 243
Cambridge 240
Rome 196
Bologna 178
Beijing 161
Grafing 152
Princeton 150
Sofia 129
Izmir 122
Parma 121
Redwood City 116
Eugene 108
San Diego 91
Helsinki 80
New York 74
Bremen 70
Shanghai 70
Naples 64
Des Moines 60
Florence 59
Brussels 55
Verona 51
Padova 44
Turin 42
Dunedin 41
Ho Chi Minh City 40
London 40
Reggio Emilia 40
Boardman 39
Dublin 38
Tappahannock 38
Ottawa 37
Perugia 36
Falls Church 35
Catania 33
Frosinone 33
Dong Ket 32
Napoli 32
Fremont 30
Scandiano 30
Brno 29
Palermo 29
Formigine 27
Jakarta 27
Kocaeli 27
Norwalk 27
Ancona 26
Tregnago 26
Washington 25
Bari 23
Norfolk 23
Hanoi 22
Monsummano Terme 22
Francavilla Al Mare 21
Guangzhou 21
Mumbai 21
Venice 21
Hefei 20
Salerno 20
Novellara 19
Pescara 18
Reggio Nell'emilia 18
Vercelli 18
Imola 17
Trieste 17
Cascina 16
Dallas 16
Genoa 16
Granada 16
Madrid 16
Piacenza 16
Rimini 16
Senigallia 16
Trento 16
Abano Terme 15
Bergamo 15
Brescia 15
Castel 15
Mordano 15
Pavia 15
Pisa 15
Toronto 15
Barcelona 14
Kunming 14
Lausanne 14
Nanjing 14
Totale 14.384
Nome #
Building long-term supplier-retailer relationships in the jewellery sector: antecedents of customer loyalty 953
Effetto "Country of Origin". Un'analisi comparata a livello internazionale sul comportamento d'acquisto della clientela 656
Logiche di category management e criteri di introduzione di nuovi prodotti nella G.D.O.: una verifica empirica 520
Coltivazione della lavanda nell’appennino emiliano-romagnolo: metodologia e primi risultati di un’indagine esplorativa 520
Marca del Distributore. Premium Private Label, tipicità e fedeltà. 434
Resilienza e Impresa. L'impatto dei disastri naturali sulle piccole imprese commerciali al dettaglio 371
Shopping online using the mobile channel: drivers of buying behaviour for Chinese consumers 368
L'impatto del Made in Italy sul comportamento d'acquisto dei consumatori cinesi 365
The resilient retail entrepreneur: Dynamic capabilities for facing natural disasters 348
Capacità dinamiche e vantaggio competitivo: un’analisi empirica nel retail 342
The role of customer loyalty as a brand extension purchase predictor 333
Premium Private Labels Products: Drivers of Consumers’ Intention to Buy 298
Premium Private Labels and PDO/PGI Products: Effects on Customer Loyalty 276
Bouncing back from a sudden-onset extreme event: exploring retail enterprises’ resilience capacity 266
Disastri naturali e Resilienza d’impresa: uno studio applicativo nel retail 259
Italian Restaurants in Danish Consumers’ Perceptions: A Multi-Cue Analysis in a Product Country Image Perspective 253
Le implicazioni teoriche, manageriali e di policy della ricerca 244
Creatività e nuovi modelli di business: esperienze nel settore della “alta cucina” in Italia 244
Extending the Retail Brand to Non-traditional Products 237
Country of Origin and Country Product Familiarity as determinants of retail buyers intention to buy 236
Premium Private labels e fedeltà al punto vendita 236
Retail brand extension: the moderating role of product knowledge 226
Italy’s country image and the role of ethnocentrism in Spanish and Chinese consumers’ perceptions 222
Disastri Naturali e Dynamic Capabilities nel Commercio 219
The country of origin effect on retailer buying behavior: a cross-country analysis on Italian footwear 212
Premium Private Labels (PPLs): from food products to concept stores 211
Retail service quality as a key activator of grocery store loyalty 210
Does country image affect consumers’ willingness to patronize ethnic restaurants? 210
An enjoyable shopping experience enhances store loyalty 206
Does PDO/PGI Labels Contribute to Consumers’ Intention to Buy Premium Private Labels Products? An Empirical Survey 205
L’INFLUENZA DEL PAESE DI ORIGINE SULLE SCELTE DEI CONSUMATORI ITALIANI: UN’ANALISI MULTI-GRUPPO 203
Imprenditoria immigrata operante nella distribuzione commerciale modenese. Metodologia e primi risultati di un’indagine 201
Premium Private Label e prodotti tipici: un connubio di successo 198
Conoscenza di mercato e innovazione di prodotto nel sistema moda 194
Bouncing Back from Natural Disasters: A survey on retail entrepreneurs’ resilience 191
Le componenti della fedeltà all'insegna nel retail grocery: un modello multidimensionale 190
Retail Brand Extension: From Theory to Practice. A Multi- Country Study of European Grocery Retailers 190
Italian and U.S. Consumers of Local Foods: An Exploratory Assessment of Invariance 187
Entrepreneurs’ resilience to natural disasters: a survey in the retail sector 186
Non-vegan consumers buying vegan food: the moderating role of conformity 185
Is the collaborative consumption the new buying? Social and economic aspects influencing collaborative consumption 184
La formazione delle alleanze internazionali nei mercati emergenti: un'analisi empirica 182
Etica, attenzione alla salute, socializzazione e/o spiritualità? Le determinanti dell’atteggiamento verso il consumo di prodotti vegani. 182
Il ruolo della Country Image nella frequentazione di ristoranti italiani all’estero 180
Are consumers’ food purchase intentions impacted by blockchain technology? 177
Buying non-traditional products and services: the predictive role of customer loyalty to the retail brand 177
L’impatto del Country of Origin e della familiarità con il prodotto sui retail buyer cinesi 174
COO and retail buyers: the role of Country Related Product image and product familiarity 173
The COO effect and the role of ethnocentrism on consumer buyingbehavior. 171
Does country image impact retail brand equity? A multi-cue analysis. 170
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva 169
Influencing shopping engagement across channels: the role of store environment 168
Entrepreneurs' resilience dimensions in an extreme context: bouncing forward a natural disaster. 168
Enabling and Inhibiting Factors in Adoption of Electronic-Reverse Auctions: a longitudinal case study in grocery retailing 167
Analisi degli effetti socio-economici del sisma 164
L’impatto del sisma 2012 in Emilia sulle imprese commerciali: primi risultati e riflessioni 162
Are retail buyers impacted by product country of origin and familiarity? A multidimensional approach 157
Ristorazione per il/in movimento: un'analisi empirica sulle logiche di scelta della domanda 156
L'acquirente cross-format: modelli di mobilità nel grocery 154
Buying Veg Private Labels. Antecedents and Mediators 154
Food retailers and financial services in the UK: a co-opetitive perspective 151
Format e attributi rilevanti di servizio nel comparto della ristorazione e dell’intrattenimento: un’analisi di attrattività sul centro storico di Modena 151
Il marketing come funzione di intermediazione della conoscenza. Alcune esperienze nel sistema moda 151
Innovazione e intermediazione di conoscenza nel sistema moda 150
Fedeltà della clientela ed estensione dell'offerta a marca commerciale nel retail 150
Enhancing consumers' pro-environmental purchase intentions: the moderating role of environmental concern 150
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results 148
Service-dominant logic and retail convergence 147
Collaborative Consumption: what drives consumers’ Intention to Share? 146
La governance delle alleanze internazionali: fiducia, controllo e incertezza 146
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita 141
Valorizzare l’offerta commerciale e di servizio in ottica di orientamento al mercato: il caso del comune di Bologna 141
L'utilizzo del web nelle imprese commerciali al dettaglio di beni d'abbigliamento 140
Retail Brand Equity: un'analisi customer-based 140
How does the district look from outside? The role of place-based communication strategies in international markets 139
Italian and U.S. consumers of local foods: An exploratory assessment of invariance. 137
The impact of premium private labels on store loyalty 137
Business resilience and risk management during the Covid-19 pandemic: The Amadori case-study 137
La presenza web delle imprese manifatturiere del comparto abbigliamento intimo femminile 135
Competitività e immagine distrettuale nelle valutazioni di clienti e concorrenti esteri 131
Perché consumare cibo vegano? Una scelta etica e spirituale, non salutistica 131
Experiencing a Food Production Site Using Wearable Devices: The Indirect Impact of Immersion and Presence in VR Tours 130
Eating in an Italian restaurant. The role of Country Image in driving Spanish customers attitude and intention to patronize an ethnic restaurant 129
L'effetto del Coo sul comportamento d'acquisto dei distributori commerciali 126
The evolution of relationships between grocery retailers and financial institutions 125
Mobilità tra insegne: i predittori nel settore degli elettrodomestici 125
L’interazione tra fiducia e controllo negli accordi internazionali sui mercati emergenti 124
Retail brand extension: antecedents of attitude and intention to buy 124
ORIENTARE IL TOWN CENTRE MANAGEMENT AL MERCATO DELLA CITTA’ 123
The provision of financial services in retailers' outlets: a case-study of relationship marketing between a retailer and a bank through a co-branded credit card 121
Soddisfazione del consumatore nella fruizione di servizi finanziari: banche e distributori grocery francesi a confronto. Un'analisi di Critical Incident Technique 120
Perceived service quality, customer satisfaction and store loyalty: relationships in a grocery retailing context 120
Do COD and COM matter for retailers? 119
Extending the retail brand: the influence of customer loyalty towards the private label and towards the retailer 119
Innovare l’offerta estendendo il retail brand: il ruolo della fedeltà e della sensibilità a prezzo e promozione 119
Exploring the main drivers influencing brand loyalty to motorway services areas in Italy 118
EU quality label vs organic food products: A multigroup structural equation modeling to assess consumers’ intention to buy in light of sustainable motives. 114
Country image dimensions and retail brand equity. A multi-cue analysis 114
Consumers’ Channel Switching Behaviour from Off-line to On-line: The Role of the Fear of Covid-19 111
Category management issues and the introduction of new products in grocery retailers' assortments 108
Totale 20.282
Categoria #
all - tutte 56.879
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 56.879


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/20191.214 0 0 0 0 0 0 0 0 180 286 314 434
2019/20203.877 468 158 122 134 381 429 656 336 313 290 264 326
2020/20214.200 311 228 301 243 477 490 342 370 266 685 277 210
2021/20224.641 281 323 267 250 300 355 460 208 592 391 860 354
2022/20234.188 361 338 446 361 383 481 180 358 548 151 292 289
2023/20242.984 178 214 220 379 600 507 289 436 161 0 0 0
Totale 23.322