MARTINELLI, Elisa
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 14.803
NA - Nord America 10.109
AS - Asia 3.077
OC - Oceania 113
AF - Africa 108
SA - Sud America 93
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 13
Totale 28.316
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 10.007
IT - Italia 6.654
GB - Regno Unito 4.538
SG - Singapore 774
DE - Germania 747
SE - Svezia 743
CN - Cina 671
FR - Francia 667
HK - Hong Kong 352
TR - Turchia 288
UA - Ucraina 265
VN - Vietnam 185
FI - Finlandia 179
ID - Indonesia 174
IN - India 167
BG - Bulgaria 141
NL - Olanda 131
ES - Italia 130
PH - Filippine 111
CA - Canada 92
CH - Svizzera 68
RU - Federazione Russa 66
CZ - Repubblica Ceca 61
MY - Malesia 60
NZ - Nuova Zelanda 57
AU - Australia 56
BE - Belgio 54
IR - Iran 49
IE - Irlanda 45
LT - Lituania 44
PL - Polonia 40
RO - Romania 39
TW - Taiwan 36
PK - Pakistan 35
BR - Brasile 34
JP - Giappone 32
PT - Portogallo 31
ZA - Sudafrica 30
TH - Thailandia 26
KR - Corea 22
AT - Austria 21
DK - Danimarca 21
LK - Sri Lanka 20
PE - Perù 19
EG - Egitto 18
KE - Kenya 18
RS - Serbia 17
GR - Grecia 16
HU - Ungheria 14
CO - Colombia 12
HR - Croazia 12
SI - Slovenia 12
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 12
AE - Emirati Arabi Uniti 11
LU - Lussemburgo 11
BD - Bangladesh 10
CL - Cile 8
EC - Ecuador 8
IQ - Iraq 8
NO - Norvegia 8
AZ - Azerbaigian 7
BW - Botswana 7
CI - Costa d'Avorio 7
IL - Israele 7
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 7
EU - Europa 6
MX - Messico 6
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 5
TN - Tunisia 5
EE - Estonia 4
KZ - Kazakistan 4
MA - Marocco 4
MD - Moldavia 4
MM - Myanmar 4
AR - Argentina 3
BO - Bolivia 3
GH - Ghana 3
JM - Giamaica 3
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 3
LB - Libano 3
MT - Malta 3
MZ - Mozambico 3
SR - Suriname 3
A1 - Anonimo 2
AM - Armenia 2
DZ - Algeria 2
ET - Etiopia 2
KG - Kirghizistan 2
NG - Nigeria 2
QA - Qatar 2
UG - Uganda 2
UZ - Uzbekistan 2
VE - Venezuela 2
ZM - Zambia 2
ZW - Zimbabwe 2
AL - Albania 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
GE - Georgia 1
Totale 28.310
Città #
Southend 4.140
Santa Clara 1.716
Chandler 920
Fairfield 700
Ashburn 682
Singapore 642
Jacksonville 567
Dearborn 449
Milan 446
Woodbridge 442
Nyköping 400
Modena 393
Wilmington 364
Hong Kong 329
Bologna 314
Houston 308
Ann Arbor 304
Rome 277
Seattle 243
Cambridge 240
Parma 188
Beijing 185
Chicago 157
Grafing 152
Princeton 150
Sofia 132
Izmir 122
Redwood City 116
Jakarta 112
Eugene 108
Boardman 101
Helsinki 91
San Diego 91
Naples 89
Florence 80
New York 77
Sassuolo 77
Shanghai 74
Reggio Emilia 73
Bremen 72
Ho Chi Minh City 68
Verona 65
Des Moines 60
Hanoi 55
Turin 54
Padova 51
Perugia 51
Bari 50
London 47
Catania 41
Dunedin 41
Maserà di Padova 40
Ottawa 38
Tappahannock 38
Moscow 37
Palermo 37
Dublin 36
Falls Church 35
Frosinone 33
Dong Ket 32
Napoli 32
Atlanta 31
Guangzhou 31
Fremont 30
Scandiano 30
Ancona 29
Brussels 28
Caprara 28
Venice 28
Washington 28
Formigine 27
Kocaeli 27
Norwalk 27
Brno 26
Tregnago 26
Dallas 25
Mumbai 25
Paris 25
Genoa 24
Norfolk 23
Salerno 23
Monsummano Terme 22
Francavilla Al Mare 21
Pescara 21
Hefei 20
Toronto 20
Trieste 20
Amsterdam 19
Brescia 19
Fidenza 19
Granada 19
Novellara 19
Taipei 19
Nairobi 18
Reggio Nell'emilia 18
Rimini 18
Trento 18
Vercelli 18
Bangkok 17
Bergamo 17
Totale 17.967
Nome #
Building long-term supplier-retailer relationships in the jewellery sector: antecedents of customer loyalty 1.072
Effetto "Country of Origin". Un'analisi comparata a livello internazionale sul comportamento d'acquisto della clientela 771
Coltivazione della lavanda nell’appennino emiliano-romagnolo: metodologia e primi risultati di un’indagine esplorativa 656
Logiche di category management e criteri di introduzione di nuovi prodotti nella G.D.O.: una verifica empirica 597
Marca del Distributore. Premium Private Label, tipicità e fedeltà. 514
Le implicazioni teoriche, manageriali e di policy della ricerca 443
Capacità dinamiche e vantaggio competitivo: un’analisi empirica nel retail 415
Resilienza e Impresa. L'impatto dei disastri naturali sulle piccole imprese commerciali al dettaglio 409
L'impatto del Made in Italy sul comportamento d'acquisto dei consumatori cinesi 401
Shopping online using the mobile channel: drivers of buying behaviour for Chinese consumers 391
The resilient retail entrepreneur: Dynamic capabilities for facing natural disasters 382
Are consumers’ food purchase intentions impacted by blockchain technology? 378
The role of customer loyalty as a brand extension purchase predictor 356
Premium Private Labels Products: Drivers of Consumers’ Intention to Buy 354
Italian Restaurants in Danish Consumers’ Perceptions: A Multi-Cue Analysis in a Product Country Image Perspective 311
Bouncing back from a sudden-onset extreme event: exploring retail enterprises’ resilience capacity 298
Premium Private Labels and PDO/PGI Products: Effects on Customer Loyalty 296
Disastri naturali e Resilienza d’impresa: uno studio applicativo nel retail 295
Premium Private labels e fedeltà al punto vendita 284
Creatività e nuovi modelli di business: esperienze nel settore della “alta cucina” in Italia 272
Non-vegan consumers buying vegan food: the moderating role of conformity 268
Italy’s country image and the role of ethnocentrism in Spanish and Chinese consumers’ perceptions 264
Extending the Retail Brand to Non-traditional Products 262
Disastri Naturali e Dynamic Capabilities nel Commercio 259
Business resilience and risk management during the Covid-19 pandemic: The Amadori case-study 258
Country of Origin and Country Product Familiarity as determinants of retail buyers intention to buy 257
An enjoyable shopping experience enhances store loyalty 250
Retail brand extension: the moderating role of product knowledge 249
Conoscenza di mercato e innovazione di prodotto nel sistema moda 244
Does country image affect consumers’ willingness to patronize ethnic restaurants? 240
Premium Private Labels (PPLs): from food products to concept stores 239
Imprenditoria immigrata operante nella distribuzione commerciale modenese. Metodologia e primi risultati di un’indagine 238
The country of origin effect on retailer buying behavior: a cross-country analysis on Italian footwear 236
Retail service quality as a key activator of grocery store loyalty 231
La formazione delle alleanze internazionali nei mercati emergenti: un'analisi empirica 227
L’INFLUENZA DEL PAESE DI ORIGINE SULLE SCELTE DEI CONSUMATORI ITALIANI: UN’ANALISI MULTI-GRUPPO 226
Premium Private Label e prodotti tipici: un connubio di successo 224
Does PDO/PGI Labels Contribute to Consumers’ Intention to Buy Premium Private Labels Products? An Empirical Survey 224
Bouncing Back from Natural Disasters: A survey on retail entrepreneurs’ resilience 222
Etica, attenzione alla salute, socializzazione e/o spiritualità? Le determinanti dell’atteggiamento verso il consumo di prodotti vegani. 218
Il ruolo della Country Image nella frequentazione di ristoranti italiani all’estero 217
Le componenti della fedeltà all'insegna nel retail grocery: un modello multidimensionale 214
Retail Brand Extension: From Theory to Practice. A Multi- Country Study of European Grocery Retailers 214
Entrepreneurs’ resilience to natural disasters: a survey in the retail sector 214
Buying non-traditional products and services: the predictive role of customer loyalty to the retail brand 207
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva 205
Is the collaborative consumption the new buying? Social and economic aspects influencing collaborative consumption 205
Italian and U.S. Consumers of Local Foods: An Exploratory Assessment of Invariance 205
COO and retail buyers: the role of Country Related Product image and product familiarity 204
Does country image impact retail brand equity? A multi-cue analysis. 203
L’impatto del Country of Origin e della familiarità con il prodotto sui retail buyer cinesi 200
Influencing shopping engagement across channels: the role of store environment 199
Entrepreneurs' resilience dimensions in an extreme context: bouncing forward a natural disaster. 198
The COO effect and the role of ethnocentrism on consumer buyingbehavior. 197
L’impatto del sisma 2012 in Emilia sulle imprese commerciali: primi risultati e riflessioni 189
Enabling and Inhibiting Factors in Adoption of Electronic-Reverse Auctions: a longitudinal case study in grocery retailing 187
Fedeltà della clientela ed estensione dell'offerta a marca commerciale nel retail 187
Analisi degli effetti socio-economici del sisma 187
Ristorazione per il/in movimento: un'analisi empirica sulle logiche di scelta della domanda 185
Enhancing consumers' pro-environmental purchase intentions: the moderating role of environmental concern 184
Are retail buyers impacted by product country of origin and familiarity? A multidimensional approach 183
Collaborative Consumption: what drives consumers’ Intention to Share? 179
Buying Veg Private Labels. Antecedents and Mediators 179
Format e attributi rilevanti di servizio nel comparto della ristorazione e dell’intrattenimento: un’analisi di attrattività sul centro storico di Modena 176
Il marketing come funzione di intermediazione della conoscenza. Alcune esperienze nel sistema moda 176
L'acquirente cross-format: modelli di mobilità nel grocery 175
Service-dominant logic and retail convergence 175
Innovazione e intermediazione di conoscenza nel sistema moda 174
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results 174
La presenza web delle imprese manifatturiere del comparto abbigliamento intimo femminile 171
Food retailers and financial services in the UK: a co-opetitive perspective 170
L'utilizzo del web nelle imprese commerciali al dettaglio di beni d'abbigliamento 167
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita 167
Retail Brand Equity: un'analisi customer-based 167
La governance delle alleanze internazionali: fiducia, controllo e incertezza 167
DO CONSUMERS PERCEIVE A GREEN COUNTRY IMAGE OF A COUNTRY? ATTITUDINAL ANTECEDENTS AND IMPACT ON WILLINGNESS TO BUY 165
Valorizzare l’offerta commerciale e di servizio in ottica di orientamento al mercato: il caso del comune di Bologna 164
How does the district look from outside? The role of place-based communication strategies in international markets 158
Experiencing a Food Production Site Using Wearable Devices: The Indirect Impact of Immersion and Presence in VR Tours 158
Italian and U.S. consumers of local foods: An exploratory assessment of invariance. 157
The impact of premium private labels on store loyalty 157
L'effetto del Coo sul comportamento d'acquisto dei distributori commerciali 153
Competitività e immagine distrettuale nelle valutazioni di clienti e concorrenti esteri 153
Perché consumare cibo vegano? Una scelta etica e spirituale, non salutistica 153
The evolution of relationships between grocery retailers and financial institutions 152
L’interazione tra fiducia e controllo negli accordi internazionali sui mercati emergenti 151
The provision of financial services in retailers' outlets: a case-study of relationship marketing between a retailer and a bank through a co-branded credit card 150
ORIENTARE IL TOWN CENTRE MANAGEMENT AL MERCATO DELLA CITTA’ 146
Mobilità tra insegne: i predittori nel settore degli elettrodomestici 146
Retail brand extension: antecedents of attitude and intention to buy 146
Eating in an Italian restaurant. The role of Country Image in driving Spanish customers attitude and intention to patronize an ethnic restaurant 146
Extending the retail brand: the influence of customer loyalty towards the private label and towards the retailer 144
Perceived service quality, customer satisfaction and store loyalty: relationships in a grocery retailing context 143
EU quality label vs organic food products: A multigroup structural equation modeling to assess consumers’ intention to buy in light of sustainable motives. 143
Soddisfazione del consumatore nella fruizione di servizi finanziari: banche e distributori grocery francesi a confronto. Un'analisi di Critical Incident Technique 142
Do COD and COM matter for retailers? 139
Engaging shoppers through mobile apps: the role of gamification 139
Category management issues and the introduction of new products in grocery retailers' assortments 138
Consumers’ Channel Switching Behaviour from Off-line to On-line: The Role of the Fear of Covid-19 138
Exploring the main drivers influencing brand loyalty to motorway services areas in Italy 137
Totale 24.050
Categoria #
all - tutte 79.839
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 79.839


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20202.614 0 0 0 0 0 429 656 336 313 290 264 326
2020/20214.200 311 228 301 243 477 490 342 370 266 685 277 210
2021/20224.641 281 323 267 250 300 355 460 208 592 391 860 354
2022/20234.161 361 338 446 361 383 481 176 358 538 145 290 284
2023/20243.927 173 208 212 365 585 507 289 436 180 265 276 431
2024/20254.418 506 310 476 623 1.545 958 0 0 0 0 0 0
Totale 28.656