GABRIELLI, Veronica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.681
NA - Nord America 4.124
AS - Asia 989
OC - Oceania 29
AF - Africa 26
SA - Sud America 19
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 10.876
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.084
IT - Italia 3.116
GB - Regno Unito 1.065
SE - Svezia 362
DE - Germania 291
FR - Francia 276
CN - Cina 239
SG - Singapore 217
HK - Hong Kong 174
UA - Ucraina 124
TR - Turchia 103
NL - Olanda 99
FI - Finlandia 73
BG - Bulgaria 51
CH - Svizzera 44
IN - India 44
CA - Canada 35
ID - Indonesia 35
VN - Vietnam 35
MY - Malesia 34
AU - Australia 29
BE - Belgio 22
RU - Federazione Russa 19
IE - Irlanda 18
JP - Giappone 18
TW - Taiwan 18
LT - Lituania 17
IR - Iran 15
KR - Corea 15
ES - Italia 14
RO - Romania 12
AT - Austria 11
PL - Polonia 11
SI - Slovenia 10
BR - Brasile 9
PH - Filippine 9
PK - Pakistan 9
SM - San Marino 8
CZ - Repubblica Ceca 6
BY - Bielorussia 5
CI - Costa d'Avorio 5
DZ - Algeria 5
NO - Norvegia 5
UY - Uruguay 5
ZA - Sudafrica 5
A1 - Anonimo 4
EU - Europa 4
GR - Grecia 4
HU - Ungheria 4
LK - Sri Lanka 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
EG - Egitto 3
IL - Israele 3
IQ - Iraq 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
MX - Messico 3
AL - Albania 2
BD - Bangladesh 2
CL - Cile 2
DK - Danimarca 2
GH - Ghana 2
IS - Islanda 2
LB - Libano 2
NG - Nigeria 2
PT - Portogallo 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TH - Thailandia 2
AR - Argentina 1
BB - Barbados 1
BN - Brunei Darussalam 1
CO - Colombia 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
ET - Etiopia 1
KE - Kenya 1
MA - Marocco 1
MC - Monaco 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
UG - Uganda 1
Totale 10.876
Città #
Southend 902
Chandler 392
Fairfield 377
Ashburn 300
Santa Clara 286
Jacksonville 254
Nyköping 250
Milan 247
Rome 242
Woodbridge 234
Singapore 174
Houston 172
Hong Kong 169
Seattle 165
Dearborn 163
Modena 161
Wilmington 151
Ann Arbor 149
Cambridge 132
Bologna 129
Beijing 71
Izmir 64
Redwood City 60
Parma 59
Princeton 59
Chicago 57
Naples 57
Florence 52
Reggio Emilia 51
Sofia 50
New York 48
Eugene 45
Bremen 42
San Diego 41
Grafing 33
London 28
Padova 27
Genoa 26
Weert 26
Bastiglia 24
Bari 23
Helsinki 22
Palermo 21
Boardman 20
Mierlo 20
Los Angeles 19
Brussels 18
Falls Church 18
Mumbai 18
Perugia 17
San Mateo 17
Ferrara 16
Turin 15
Verona 15
Ottawa 14
Porto Mantovano 13
Reggio Nell'emilia 13
Ancona 12
Ho Chi Minh City 12
Jakarta 12
Napoli 12
Shanghai 12
Zurich 12
Bergamo 11
Dallas 11
Hanoi 11
Hefei 11
Sassuolo 11
Udine 11
Amsterdam 10
Carpi 10
Catania 10
Cesena 10
Dublin 10
Guangzhou 10
Taipei 10
Baggiovara 9
Bainbridge Island 9
Cologno Monzese 9
Duncan 9
Frankfurt am Main 9
Norwalk 9
Pescara 9
Piacenza 9
Segrate 9
Soliera 9
Sulingen 9
Brisbane 8
Cavriago 8
Filago 8
Formigine 8
Giugliano in Campania 8
Isera 8
Kocaeli 8
Modica 8
Monteroni D'arbia 8
Nuremberg 8
San Marino 8
Solbiate Olona 8
Arco 7
Totale 6.678
Nome #
Brand communication 1.167
Consumption practices of fast fashion products: A consumer-based approach 394
Il ruolo della Brand Community nella definizione dell’immagine di marca 376
I riflessi della contraffazione sul valore della marca 373
The role of brand prominence disparity in co-branded cause related marketing programs: Luxury vs non-luxury brand positioning 354
Brand prominence in cause-related marketing: Luxury versus non-luxury 332
Consumers’ awareness of luxury brand counterfeits and their subsequent responses: when a threat becomes an opportunity for the genuine brand 316
Online brand community within the integrated marketing communication system: When chocolate becomes seductive like a person 287
Il brand 276
Brand architecture shift and corporate brand equity: An exploratory study 266
Affordant Shapes of Product Holder Influence Product Evaluation and Purchase Intention 259
Counterfeiting of Luxury Brands: Opportunity beyond the Threat 240
Consumatori e imprese irresponsabili 232
Does counterfeiting affect luxury customer-based brand equity? 224
Co-branded cause-related marketing campaigns: the importance of linking two strong brands 217
Il consumo di prodotti di lusso contraffatti e originali a confronto 213
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 213
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo di acquisto e le pratiche di consumo 211
SME practice towards integrated marketing communications 208
From the House of Brand to the Branded House: The Effects of a Brand Portfolio Shift on Consumers’ Choice. 208
L’effetto del Country-of-Design e del Country-of-Manufacture sulla valutazione di prodotto: un’analisi sperimentale sul consumatore italiano 201
L’immagine di marca: le dimensioni componenti ed i riflessi sulla valutazione di superiorità 197
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva 194
The role of crisis typology and cultural belongingness in shaping consumers’ negative responses towards a faulty brand 193
Lo sguardo dei consumatori verso la marca di lusso nell'epoca della contraffazione 190
The influence of in-store product holders on orientation towards the product and on purchase intention 182
For-profit or non-profit brands: Which is more effective in a cause-related marketing programme? 179
I fattori agevolanti ed ostacolanti il presidio diretto dei mercati 178
How does brand image form? The role of brand associations in affecting brand quality and brand superiority 173
L'INTEGRAZIONE TRA MARKETING E GESTIONE DELLE RISORSE UMANE: L'APPROCCIO DEL MARKETING INTERNO 173
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results 164
How to choose the endorser: An experimental analysis on the effects of fit and notoriety 161
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita 158
Co-branding strategy for Cause Related Marketing activities: the role of brand awareness on consumers’ perception 158
la crescita dimensionale in un mercato di nicchia:Lacote 154
Brand architecture change: When the corporate brand steps out of the shadow 152
La fedeltà del cliente oltre la prospettiva comportamentale: un modello interpretativo nell’ambito dei servizi 148
A branding challenge for social marketing programs 144
Brand scandals within a corporate social responsibility partnership: asymmetrical effects on for-profit and non-profit brands 143
Unveiling the corporate brand: the role of portfolio composition 139
Il ruolo della comunicazione nella relazione consumatore-insegna commerciale 138
Brand awareness or brand credibility? This is the matter in a co-branded cause related marketing program 131
Branding in retailing: a comparative perspective ‘services versus products’ 120
L'importanza della coerenza nella comunicazione di brand in contesti eccezionali. Una ricerca durante la pandemia 114
How culture belonging shapes negative emotion during product-harm crisis and influences consumers’ purchase intention of the faulty brand 110
The effect of message framing on young adult consumers’ sustainable fashion consumption: The role of anticipated emotions and perceived ethicality 99
The role of betrayal in the response to value and performance brand crisis 98
capitolo 11: strategie e politiche di comunicazione 97
Sustainable trend: how well-being works in shaping fashion consumption practices 87
Il rapporto banca-impresa commerciale nell'ambito dei servizi di pagamento 86
This is what matters: The reactions of betrayed consumers to ethical brand crisis 51
Feeling good by wearing sustainable: Advancing the well-being paradigm in sustainable consumption practices 49
How different types of communication affect ethical consumption: The role of psychological consumer empowerment 40
When apologies backfire: A moderated mediation model of exposure by NGOs, companies’ hypocrisy, and consumers’ political orientations 36
Sustainable practices and consumers’ well-being: conceptual maps. 20
Lo showrooming come sfida omnichannel. Effetti delle forme di coinvolgimento e della sensibilità ambientale 19
Totale 11.042
Categoria #
all - tutte 31.086
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patent - brevetti 0
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Totale 31.086


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.218 0 0 0 0 161 191 289 128 141 105 117 86
2020/20211.572 109 56 102 119 174 116 178 138 114 208 214 44
2021/20221.673 76 117 83 92 52 100 107 116 246 169 347 168
2022/20231.927 147 194 190 116 227 213 102 175 221 109 117 116
2023/20241.726 77 110 115 155 229 140 216 195 67 172 131 119
2024/20251.000 177 71 123 233 396 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.042