GABRIELLI, Veronica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.145
NA - Nord America 3.691
AS - Asia 701
OC - Oceania 24
AF - Africa 23
SA - Sud America 15
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 9.607
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.653
IT - Italia 2.718
GB - Regno Unito 1.045
SE - Svezia 348
DE - Germania 278
FR - Francia 239
CN - Cina 188
HK - Hong Kong 174
UA - Ucraina 123
TR - Turchia 102
NL - Olanda 79
FI - Finlandia 68
BG - Bulgaria 51
CH - Svizzera 41
IN - India 40
CA - Canada 34
MY - Malesia 34
VN - Vietnam 29
ID - Indonesia 27
AU - Australia 24
BE - Belgio 19
RU - Federazione Russa 18
IE - Irlanda 16
JP - Giappone 15
SG - Singapore 15
ES - Italia 14
TW - Taiwan 14
IR - Iran 13
RO - Romania 12
AT - Austria 11
KR - Corea 11
PK - Pakistan 9
PH - Filippine 8
SI - Slovenia 8
SM - San Marino 8
BR - Brasile 7
LT - Lituania 7
CZ - Repubblica Ceca 6
PL - Polonia 6
BY - Bielorussia 5
CI - Costa d'Avorio 5
NO - Norvegia 5
ZA - Sudafrica 5
A1 - Anonimo 4
EU - Europa 4
GR - Grecia 4
HU - Ungheria 4
LK - Sri Lanka 4
UY - Uruguay 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
EG - Egitto 3
IL - Israele 3
IQ - Iraq 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
BD - Bangladesh 2
CL - Cile 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
GH - Ghana 2
IS - Islanda 2
MX - Messico 2
NG - Nigeria 2
PT - Portogallo 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TH - Thailandia 2
AR - Argentina 1
BB - Barbados 1
BN - Brunei Darussalam 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
ET - Etiopia 1
KE - Kenya 1
MA - Marocco 1
MC - Monaco 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
UG - Uganda 1
Totale 9.607
Città #
Southend 902
Chandler 392
Fairfield 377
Ashburn 272
Jacksonville 254
Nyköping 250
Woodbridge 234
Milan 215
Rome 201
Houston 172
Hong Kong 169
Seattle 165
Dearborn 163
Modena 154
Wilmington 151
Ann Arbor 149
Cambridge 132
Bologna 109
Beijing 70
Izmir 64
Redwood City 60
Princeton 59
Sofia 50
Naples 48
New York 48
Parma 48
Eugene 45
Bremen 42
San Diego 41
Florence 33
Grafing 33
Reggio Emilia 27
London 26
Weert 26
Bastiglia 24
Helsinki 22
Bari 21
Mierlo 20
Falls Church 18
Los Angeles 18
Genoa 17
Padova 17
San Mateo 17
Ferrara 16
Brussels 15
Perugia 15
Turin 15
Mumbai 14
Ottawa 14
Porto Mantovano 13
Reggio Nell'emilia 13
Boardman 12
Napoli 12
Zurich 12
Bergamo 11
Hefei 11
Udine 11
Verona 11
Ancona 10
Carpi 10
Catania 10
Cesena 10
Shanghai 10
Taipei 10
Baggiovara 9
Bainbridge Island 9
Duncan 9
Hanoi 9
Norwalk 9
Pescara 9
Piacenza 9
Segrate 9
Sulingen 9
Cavriago 8
Dallas 8
Dublin 8
Filago 8
Formigine 8
Giugliano in Campania 8
Ho Chi Minh City 8
Isera 8
Jakarta 8
Kocaeli 8
Modica 8
Monteroni D'arbia 8
Palermo 8
San Marino 8
Solbiate Olona 8
Ardea 7
Catanzaro 7
Cologno Monzese 7
Cornaredo 7
Des Moines 7
Enna 7
Guangzhou 7
Guido 7
Kunming 7
Leawood 7
Monmouth Junction 7
Pisa 7
Totale 5.895
Nome #
Brand communication 1.008
Consumption practices of fast fashion products: A consumer-based approach 343
Il ruolo della Brand Community nella definizione dell’immagine di marca 338
I riflessi della contraffazione sul valore della marca 329
The role of brand prominence disparity in co-branded cause related marketing programs: Luxury vs non-luxury brand positioning 323
Brand prominence in cause-related marketing: Luxury versus non-luxury 309
Consumers’ awareness of luxury brand counterfeits and their subsequent responses: when a threat becomes an opportunity for the genuine brand 300
Online brand community within the integrated marketing communication system: When chocolate becomes seductive like a person 275
Il brand 248
Brand architecture shift and corporate brand equity: An exploratory study 247
Affordant Shapes of Product Holder Influence Product Evaluation and Purchase Intention 239
Counterfeiting of Luxury Brands: Opportunity beyond the Threat 226
Does counterfeiting affect luxury customer-based brand equity? 211
Consumatori e imprese irresponsabili 204
Co-branded cause-related marketing campaigns: the importance of linking two strong brands 202
SME practice towards integrated marketing communications 196
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo di acquisto e le pratiche di consumo 195
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 195
Il consumo di prodotti di lusso contraffatti e originali a confronto 191
From the House of Brand to the Branded House: The Effects of a Brand Portfolio Shift on Consumers’ Choice. 184
The role of crisis typology and cultural belongingness in shaping consumers’ negative responses towards a faulty brand 180
L’effetto del Country-of-Design e del Country-of-Manufacture sulla valutazione di prodotto: un’analisi sperimentale sul consumatore italiano 175
L’immagine di marca: le dimensioni componenti ed i riflessi sulla valutazione di superiorità 172
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva 171
The influence of in-store product holders on orientation towards the product and on purchase intention 169
Lo sguardo dei consumatori verso la marca di lusso nell'epoca della contraffazione 168
For-profit or non-profit brands: Which is more effective in a cause-related marketing programme? 165
How does brand image form? The role of brand associations in affecting brand quality and brand superiority 157
How to choose the endorser: An experimental analysis on the effects of fit and notoriety 151
I fattori agevolanti ed ostacolanti il presidio diretto dei mercati 150
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results 148
la crescita dimensionale in un mercato di nicchia:Lacote 143
Co-branding strategy for Cause Related Marketing activities: the role of brand awareness on consumers’ perception 142
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita 141
La fedeltà del cliente oltre la prospettiva comportamentale: un modello interpretativo nell’ambito dei servizi 137
Brand architecture change: When the corporate brand steps out of the shadow 137
L'INTEGRAZIONE TRA MARKETING E GESTIONE DELLE RISORSE UMANE: L'APPROCCIO DEL MARKETING INTERNO 137
A branding challenge for social marketing programs 131
Unveiling the corporate brand: the role of portfolio composition 127
Il ruolo della comunicazione nella relazione consumatore-insegna commerciale 126
Brand awareness or brand credibility? This is the matter in a co-branded cause related marketing program 113
Brand scandals within a corporate social responsibility partnership: asymmetrical effects on for-profit and non-profit brands 111
Branding in retailing: a comparative perspective ‘services versus products’ 106
L'importanza della coerenza nella comunicazione di brand in contesti eccezionali. Una ricerca durante la pandemia 103
How culture belonging shapes negative emotion during product-harm crisis and influences consumers’ purchase intention of the faulty brand 94
The role of betrayal in the response to value and performance brand crisis 86
capitolo 11: strategie e politiche di comunicazione 83
Il rapporto banca-impresa commerciale nell'ambito dei servizi di pagamento 76
Sustainable trend: how well-being works in shaping fashion consumption practices 71
This is what matters: The reactions of betrayed consumers to ethical brand crisis 41
The effect of message framing on young adult consumers’ sustainable fashion consumption: The role of anticipated emotions and perceived ethicality 40
Feeling good by wearing sustainable: Advancing the well-being paradigm in sustainable consumption practices 24
How different types of communication affect ethical consumption: The role of psychological consumer empowerment 22
When apologies backfire: A moderated mediation model of exposure by NGOs, companies’ hypocrisy, and consumers’ political orientations 11
Totale 9.771
Categoria #
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Totale 23.938


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019461 0 0 0 0 0 0 0 0 0 70 156 235
2019/20201.635 213 50 72 82 161 191 289 128 141 105 117 86
2020/20211.572 109 56 102 119 174 116 178 138 114 208 214 44
2021/20221.673 76 117 83 92 52 100 107 116 246 169 347 168
2022/20231.927 147 194 190 116 227 213 102 175 221 109 117 116
2023/20241.455 77 110 115 155 229 140 216 195 67 151 0 0
Totale 9.771