GABRIELLI, Veronica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.495
NA - Nord America 3.776
AS - Asia 837
OC - Oceania 29
AF - Africa 23
SA - Sud America 17
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 10.185
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.738
IT - Italia 2.984
GB - Regno Unito 1.058
SE - Svezia 356
DE - Germania 284
FR - Francia 262
CN - Cina 205
HK - Hong Kong 174
UA - Ucraina 123
SG - Singapore 110
TR - Turchia 103
NL - Olanda 86
FI - Finlandia 72
BG - Bulgaria 51
CH - Svizzera 44
IN - India 42
CA - Canada 34
MY - Malesia 34
VN - Vietnam 33
ID - Indonesia 32
AU - Australia 29
BE - Belgio 19
RU - Federazione Russa 19
JP - Giappone 18
TW - Taiwan 18
IE - Irlanda 17
LT - Lituania 16
ES - Italia 14
IR - Iran 13
KR - Corea 13
RO - Romania 12
AT - Austria 11
PL - Polonia 11
SI - Slovenia 10
PH - Filippine 9
PK - Pakistan 9
BR - Brasile 8
SM - San Marino 8
CZ - Repubblica Ceca 6
BY - Bielorussia 5
CI - Costa d'Avorio 5
NO - Norvegia 5
ZA - Sudafrica 5
A1 - Anonimo 4
EU - Europa 4
GR - Grecia 4
HU - Ungheria 4
LK - Sri Lanka 4
UY - Uruguay 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
EG - Egitto 3
IL - Israele 3
IQ - Iraq 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
AL - Albania 2
BD - Bangladesh 2
CL - Cile 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
GH - Ghana 2
IS - Islanda 2
LB - Libano 2
MX - Messico 2
NG - Nigeria 2
PT - Portogallo 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TH - Thailandia 2
AR - Argentina 1
BB - Barbados 1
BN - Brunei Darussalam 1
CO - Colombia 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
ET - Etiopia 1
KE - Kenya 1
MA - Marocco 1
MC - Monaco 1
MD - Moldavia 1
MT - Malta 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
UG - Uganda 1
Totale 10.185
Città #
Southend 902
Chandler 392
Fairfield 377
Ashburn 283
Jacksonville 254
Nyköping 250
Woodbridge 234
Milan 233
Rome 229
Houston 172
Hong Kong 169
Seattle 165
Dearborn 163
Modena 157
Wilmington 151
Ann Arbor 149
Cambridge 132
Bologna 124
Beijing 71
Singapore 71
Izmir 64
Redwood City 60
Princeton 59
Chicago 57
Parma 56
Naples 54
Florence 50
Sofia 50
New York 48
Reggio Emilia 47
Eugene 45
Bremen 42
San Diego 41
Grafing 33
London 28
Padova 27
Weert 26
Bastiglia 24
Genoa 24
Bari 23
Helsinki 22
Mierlo 20
Los Angeles 19
Palermo 19
Falls Church 18
Boardman 17
San Mateo 17
Ferrara 16
Mumbai 16
Brussels 15
Perugia 15
Turin 15
Ottawa 14
Porto Mantovano 13
Reggio Nell'emilia 13
Ho Chi Minh City 12
Jakarta 12
Napoli 12
Shanghai 12
Verona 12
Zurich 12
Ancona 11
Bergamo 11
Dallas 11
Hefei 11
Sassuolo 11
Udine 11
Carpi 10
Catania 10
Cesena 10
Taipei 10
Baggiovara 9
Bainbridge Island 9
Cologno Monzese 9
Dublin 9
Duncan 9
Guangzhou 9
Hanoi 9
Norwalk 9
Pescara 9
Piacenza 9
Segrate 9
Soliera 9
Sulingen 9
Brisbane 8
Cavriago 8
Filago 8
Formigine 8
Frankfurt am Main 8
Giugliano in Campania 8
Isera 8
Kocaeli 8
Modica 8
Monteroni D'arbia 8
San Marino 8
Solbiate Olona 8
Ardea 7
Cagliari 7
Catanzaro 7
Cornaredo 7
Totale 6.204
Nome #
Brand communication 1.095
Consumption practices of fast fashion products: A consumer-based approach 377
Il ruolo della Brand Community nella definizione dell’immagine di marca 363
I riflessi della contraffazione sul valore della marca 348
The role of brand prominence disparity in co-branded cause related marketing programs: Luxury vs non-luxury brand positioning 340
Brand prominence in cause-related marketing: Luxury versus non-luxury 318
Consumers’ awareness of luxury brand counterfeits and their subsequent responses: when a threat becomes an opportunity for the genuine brand 307
Online brand community within the integrated marketing communication system: When chocolate becomes seductive like a person 278
Il brand 268
Brand architecture shift and corporate brand equity: An exploratory study 254
Affordant Shapes of Product Holder Influence Product Evaluation and Purchase Intention 248
Counterfeiting of Luxury Brands: Opportunity beyond the Threat 230
Consumatori e imprese irresponsabili 217
Does counterfeiting affect luxury customer-based brand equity? 216
Co-branded cause-related marketing campaigns: the importance of linking two strong brands 206
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo di acquisto e le pratiche di consumo 203
Il consumo di prodotti di lusso contraffatti e originali a confronto 203
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 201
SME practice towards integrated marketing communications 199
From the House of Brand to the Branded House: The Effects of a Brand Portfolio Shift on Consumers’ Choice. 197
The role of crisis typology and cultural belongingness in shaping consumers’ negative responses towards a faulty brand 186
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva 182
L’effetto del Country-of-Design e del Country-of-Manufacture sulla valutazione di prodotto: un’analisi sperimentale sul consumatore italiano 182
L’immagine di marca: le dimensioni componenti ed i riflessi sulla valutazione di superiorità 181
Lo sguardo dei consumatori verso la marca di lusso nell'epoca della contraffazione 178
The influence of in-store product holders on orientation towards the product and on purchase intention 172
For-profit or non-profit brands: Which is more effective in a cause-related marketing programme? 169
How does brand image form? The role of brand associations in affecting brand quality and brand superiority 165
I fattori agevolanti ed ostacolanti il presidio diretto dei mercati 161
L'INTEGRAZIONE TRA MARKETING E GESTIONE DELLE RISORSE UMANE: L'APPROCCIO DEL MARKETING INTERNO 157
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results 155
How to choose the endorser: An experimental analysis on the effects of fit and notoriety 154
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita 148
Co-branding strategy for Cause Related Marketing activities: the role of brand awareness on consumers’ perception 148
la crescita dimensionale in un mercato di nicchia:Lacote 147
Brand architecture change: When the corporate brand steps out of the shadow 142
La fedeltà del cliente oltre la prospettiva comportamentale: un modello interpretativo nell’ambito dei servizi 140
A branding challenge for social marketing programs 135
Il ruolo della comunicazione nella relazione consumatore-insegna commerciale 131
Unveiling the corporate brand: the role of portfolio composition 130
Brand scandals within a corporate social responsibility partnership: asymmetrical effects on for-profit and non-profit brands 127
Brand awareness or brand credibility? This is the matter in a co-branded cause related marketing program 120
Branding in retailing: a comparative perspective ‘services versus products’ 111
L'importanza della coerenza nella comunicazione di brand in contesti eccezionali. Una ricerca durante la pandemia 107
How culture belonging shapes negative emotion during product-harm crisis and influences consumers’ purchase intention of the faulty brand 100
The role of betrayal in the response to value and performance brand crisis 90
capitolo 11: strategie e politiche di comunicazione 87
The effect of message framing on young adult consumers’ sustainable fashion consumption: The role of anticipated emotions and perceived ethicality 79
Il rapporto banca-impresa commerciale nell'ambito dei servizi di pagamento 79
Sustainable trend: how well-being works in shaping fashion consumption practices 79
This is what matters: The reactions of betrayed consumers to ethical brand crisis 43
Feeling good by wearing sustainable: Advancing the well-being paradigm in sustainable consumption practices 35
How different types of communication affect ethical consumption: The role of psychological consumer empowerment 30
When apologies backfire: A moderated mediation model of exposure by NGOs, companies’ hypocrisy, and consumers’ political orientations 21
Sustainable practices and consumers’ well-being: conceptual maps. 11
Totale 10.350
Categoria #
all - tutte 28.849
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 28.849


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.372 0 0 72 82 161 191 289 128 141 105 117 86
2020/20211.572 109 56 102 119 174 116 178 138 114 208 214 44
2021/20221.673 76 117 83 92 52 100 107 116 246 169 347 168
2022/20231.927 147 194 190 116 227 213 102 175 221 109 117 116
2023/20241.726 77 110 115 155 229 140 216 195 67 172 131 119
2024/2025308 177 71 60 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 10.350