GRAZIANI, Anna Rita
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.170
NA - Nord America 3.647
AS - Asia 2.519
SA - Sud America 324
AF - Africa 76
OC - Oceania 35
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 13.773
Nazione #
IT - Italia 4.934
US - Stati Uniti d'America 3.534
CN - Cina 824
SG - Singapore 733
GB - Regno Unito 519
FR - Francia 351
HK - Hong Kong 314
SE - Svezia 261
BR - Brasile 256
DE - Germania 254
NL - Olanda 160
RU - Federazione Russa 141
VN - Vietnam 120
KR - Corea 95
FI - Finlandia 88
TR - Turchia 83
CH - Svizzera 81
UA - Ucraina 76
JP - Giappone 73
CA - Canada 71
ID - Indonesia 51
ES - Italia 44
IN - India 43
MY - Malesia 42
BE - Belgio 37
BG - Bulgaria 36
MX - Messico 31
AR - Argentina 30
AU - Australia 26
IE - Irlanda 26
NO - Norvegia 25
LT - Lituania 21
AT - Austria 20
BD - Bangladesh 20
IR - Iran 19
PH - Filippine 19
PL - Polonia 19
GR - Grecia 16
MA - Marocco 16
PT - Portogallo 15
TN - Tunisia 13
IL - Israele 11
IQ - Iraq 11
PK - Pakistan 11
TW - Taiwan 11
KE - Kenya 10
ZA - Sudafrica 10
EC - Ecuador 9
NZ - Nuova Zelanda 9
CO - Colombia 8
RO - Romania 7
RS - Serbia 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
VE - Venezuela 6
KZ - Kazakistan 5
LB - Libano 5
LU - Lussemburgo 5
PY - Paraguay 5
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 5
AO - Angola 4
CM - Camerun 4
DK - Danimarca 4
NG - Nigeria 4
SI - Slovenia 4
UY - Uruguay 4
BY - Bielorussia 3
DZ - Algeria 3
HU - Ungheria 3
MZ - Mozambico 3
NP - Nepal 3
TH - Thailandia 3
AM - Armenia 2
BO - Bolivia 2
CI - Costa d'Avorio 2
CL - Cile 2
CR - Costa Rica 2
DO - Repubblica Dominicana 2
EE - Estonia 2
EG - Egitto 2
GH - Ghana 2
HN - Honduras 2
JM - Giamaica 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LV - Lettonia 2
PE - Perù 2
QA - Qatar 2
SA - Arabia Saudita 2
SV - El Salvador 2
UZ - Uzbekistan 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BH - Bahrain 1
CY - Cipro 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EU - Europa 1
GA - Gabon 1
IS - Islanda 1
Totale 13.768
Città #
Santa Clara 617
Rome 494
Singapore 469
Hefei 439
Milan 339
Chandler 299
Hong Kong 298
Ashburn 259
Southend 259
Woodbridge 188
Jacksonville 183
Florence 171
Bologna 170
Fairfield 158
Turin 136
Modena 129
Nyköping 129
Naples 122
London 113
Dearborn 107
Beijing 92
Seoul 87
Houston 84
Genoa 78
Ann Arbor 77
Wilmington 71
Los Angeles 68
Padova 65
Tokyo 61
Bari 59
Cambridge 59
Seattle 55
Council Bluffs 49
Moscow 46
Verona 46
Helsinki 44
Palermo 41
Catania 40
Ho Chi Minh City 40
The Dalles 39
New York 37
Princeton 37
Jakarta 34
Sofia 34
Parma 31
Eugene 30
Izmir 30
Hanoi 29
Bremen 28
Brescia 28
São Paulo 28
Buffalo 27
Dallas 26
Chicago 25
Redwood City 25
Torino 25
Bergamo 23
Kent 21
Pescara 21
San Diego 21
Caserta 20
Reggio Emilia 20
Brussels 19
Mexico City 18
Napoli 18
Ancona 17
Dublin 17
Perugia 17
Des Moines 16
Mumbai 16
Amsterdam 15
Boardman 15
Grafing 15
Phoenix 15
Sala Baganza 15
San Jose 15
Basel 14
Casablanca 14
Monza 14
Shanghai 14
Venice 14
Frankfurt am Main 13
Kuala Lumpur 13
Pavia 13
Brooklyn 12
Montreal 12
Prato 12
Redondo Beach 12
Salt Lake City 12
Sesto Fiorentino 12
Aachen 11
Hamburg 11
Messina 11
Paris 11
Toronto 11
Trieste 11
Biella 10
Columbus 10
Lecce 10
Lucca 10
Totale 7.395
Nome #
Lo sviluppo morale 1.366
I Gruppi di Adolescenti sono tutti uguali? Una ricerca sulle diverse motivazioni dei gruppi. 988
Cibo da maschi e da femmine: stereotipi di genere associati agli alimenti in età prescolare 848
CIBO, GIUDIZIO SOCIALE, STEREOTIPI DI GENERE E SOCIAL MEDIA: GLI EFFETTI DEL FOODPORN SU INSTAGRAM 766
Quando la cena diventa pesante: Le conseguenze degli stereotipi di genere a tavola. 552
Le funzioni psicosociali dei gruppi adolescenziali 528
Men and Women Defending Themselves from Political Scandals: Gender Stereotypes and Proneness to Forgive Scandalous Politicians 503
"Nei gruppi conosciamo noi stessi": le funzioni dei gruppi adolescenziali 355
I contesti locali: cenni sul tessuto socio-economico e il mercato del lavoro. Emilia Romagna. 344
Il cibo come veicolo di identità: quando mangiare troppo influenza la preferenza per un genere cinematografico 315
Adolescenti e Morale 285
Healthy at home, unhealthy outside: Food groups associated with family and friends and the potential impact on attitude and consumption 275
Impression formation via #foodporn: Effects of posting gender-stereotyped food pictures on instagram profiles 275
Anche le fotografie hanno un orientamento politico: personalizzazione della politica e categorizzazione delle immagini di propaganda. 273
Looking for the “right” amount to eat at the restaurant: Social influence effects when ordering. 266
Ingroup-outgroup perspectives in perceiving group entitativity 261
I Gruppi Informali di Adolescenti come Promotori di Integrazione e Segregazione Sociale. 260
THE PERCEIVED IMPORTANCE OF GROUP FUNCTIONS IN ADOLESCENT PEER GROUPS 248
Perceived Disagreement and Heterogeneity in Social Networks: Distinct Effects on Political Participation 248
VEG*NS’ AND OMNIVORES’ RECIPROCAL ATTITUDES: THE ROLE OF SOCIAL DOMINANCE ORIENTATION, INGROUP IDENTIFICATION, AND ANTICIPATED REPROACH 247
Right-wing face, left-wing faces: The matching effect in the realm of political persuasion. 246
NESSUNO SI SALVA DA SOLO: IDENTIFICAZIONE NAZIONALE ED EUROPEA COME PREDITTORI DELLE ASPETTATIVE PER IL FUTURO E DEL BISOGNO DI UN LEADER FORTE DURANTE L'EMERGENZA COVID-19 231
SO FAR, SO CLOSE: IDENTIFICATION WITH PROXIMAL AND DISTAL GROUPS AS PROMOTORS OF VACCINATION, CONTAINMENT MEASURES AND PRO-SOCIAL BEHAVIORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC 231
Overindulging in food: How overeating may increase women’s preference for stereotyped activities and objects 216
LA PROMOZIONE DEL BENESSERE A SCUOLA: LA DIMENSIONE PSICO-SOCIALE 209
O DESENVOLVIMENTO MORAL DOS ADOLESCENTES/ TRADUZIONE DELLA MONOGRAFIA ADOLESCENTI E MORALE 202
Explaining commitment toward the peer group: the role of group membership functions. 197
Food for Boys and Food for Girls: Do Preschool Children Hold Gender Stereotypes about Food? 192
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of social identity. 191
Il futuro: aspettative, progetti e preoccupazioni. 187
A psychosocial approach to adolescent deviant behaviour: The relation between social identification functions and social segregation 157
Tra realtà sociale e laboratorio: appunti per lo studio dei gruppi sociali 151
MEASURING INDUSTRY 5.0: A KPI-BASED APPROACH TO RESILIENCE, SUSTAINABILITY, AND HUMAN CENTRICITY 151
Outside the Laboratory: The Linguistic Intergroup Bias in a Natural Multiple-Comparison Setting 146
Do we need a strong captain to navigate the COVID-19 pandemic? Social identification, conspiracy theory beliefs, and the wish for a strong leader 141
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of group membership in adolescent peer groups. 137
Lewin 137
Gender stereotypes about food in pre-school children. 131
L’inserimento occupazionale dei giovani di fronte all’ambivalenza della flessibilità. 130
When a Politician Disappoints: The Role of Gender Stereotypical Expectations in Post-Scandal Judgment 126
Adaptive Coping Strategies at the Time of COVID-19: The Role of Social and General Trust 120
“Everything Will Be All Right!” National and European Identification as Predictors of Positive Expectations for the Future During the COVID-19 Emergency 113
Lewin: Teoria di campo 110
TAVOLA ROTONDA: LA PARTECIPAZIONE DEI GIOVANI ALLA POLITICA. 104
Veg*ns’ and omnivores’ reciprocal attitudes and dehumanization: The role of social dominance orientation, ingroup identification, and anticipated reproach 102
No one is saved alone: National and European identification as predictors of positive future expectations and lower need for a strong leader during COVID-19 pandemic 101
So Far, So Close: Identification with Proximal and Distal Groups as a Resource in Dealing with the COVID-19 Pandemic 94
Why adolescents peer group are not alike: the role of group functions. 89
IT’S A WOMEN’S JOB! GENDER STEREOTYPES AND HOUSEHOLD CHORES SHARING IN YOUNG MEN 86
Overeating May Influence Movie Choice: Restoring Gender Identity When Threatened by Food Consumption. 76
“Mi metto nei vostri panni”: effetti dell’espressione empatica nel discorso politico 74
Precarietà del lavoro - precarietà e ambivalenza nella vita quotidiana: Quali costi psicosociali? 70
Understanding Stakeholder Perspectives: A Qualitative Analysis of the SINFONICA Workshops on the Future of Connected, Cooperative, and Automated Mobility (CCAM) 47
Totale 13.898
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Totale 38.892


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021571 0 0 0 0 0 65 86 73 68 105 109 65
2021/20221.018 52 66 41 92 87 58 33 82 158 78 157 114
2022/20231.463 116 121 99 132 115 153 68 143 153 79 98 186
2023/20242.384 119 111 153 226 280 248 296 225 103 196 223 204
2024/20253.907 197 146 242 317 618 461 293 301 364 264 397 307
2025/20262.542 415 261 477 570 559 260 0 0 0 0 0 0
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