GRAZIANI, Anna Rita
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.739
NA - Nord America 2.925
AS - Asia 907
SA - Sud America 86
AF - Africa 25
OC - Oceania 24
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 9.708
Nazione #
IT - Italia 4.065
US - Stati Uniti d'America 2.873
GB - Regno Unito 370
SG - Singapore 334
FR - Francia 240
SE - Svezia 223
DE - Germania 202
CN - Cina 164
RU - Federazione Russa 127
HK - Hong Kong 113
NL - Olanda 77
UA - Ucraina 73
TR - Turchia 72
FI - Finlandia 71
BR - Brasile 69
CH - Svizzera 65
JP - Giappone 56
CA - Canada 41
MY - Malesia 38
ID - Indonesia 36
BG - Bulgaria 35
BE - Belgio 33
ES - Italia 30
IE - Irlanda 24
NO - Norvegia 24
LT - Lituania 18
AU - Australia 15
AT - Austria 13
IN - India 13
PH - Filippine 12
PL - Polonia 11
NZ - Nuova Zelanda 9
VN - Vietnam 9
GR - Grecia 8
IL - Israele 8
KE - Kenya 8
KR - Corea 8
PT - Portogallo 8
AR - Argentina 7
TW - Taiwan 7
MX - Messico 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
RO - Romania 5
CO - Colombia 4
IR - Iran 4
KZ - Kazakistan 4
PK - Pakistan 4
SI - Slovenia 4
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 4
AO - Angola 3
BD - Bangladesh 3
CM - Camerun 3
DK - Danimarca 3
LB - Libano 3
MZ - Mozambico 3
TH - Thailandia 3
AM - Armenia 2
BY - Bielorussia 2
EC - Ecuador 2
EE - Estonia 2
IQ - Iraq 2
NG - Nigeria 2
PE - Perù 2
QA - Qatar 2
SV - El Salvador 2
ZA - Sudafrica 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
EU - Europa 1
GA - Gabon 1
HN - Honduras 1
HU - Ungheria 1
JO - Giordania 1
MA - Marocco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NP - Nepal 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 9.708
Città #
Santa Clara 609
Rome 398
Chandler 299
Milan 268
Southend 259
Singapore 215
Woodbridge 188
Ashburn 184
Jacksonville 183
Fairfield 158
Florence 144
Nyköping 129
Bologna 122
Modena 113
Dearborn 107
Turin 107
Hong Kong 103
Naples 91
Houston 79
Ann Arbor 77
Wilmington 71
Genoa 61
Cambridge 59
Padova 59
Seattle 54
Tokyo 49
Beijing 47
Bari 45
Moscow 40
Palermo 37
Princeton 37
Verona 37
Helsinki 36
Sofia 33
Eugene 30
Jakarta 30
Parma 30
Izmir 29
Bremen 27
Catania 27
Redwood City 25
Torino 25
San Diego 21
Caserta 20
Napoli 18
Reggio Emilia 18
Brescia 17
Brussels 17
Bergamo 16
Dallas 16
Dublin 16
Pescara 16
Des Moines 15
Grafing 15
Sala Baganza 15
Monza 14
Perugia 14
Ancona 13
Pavia 13
London 12
Sesto Fiorentino 12
Venice 12
Hamburg 11
Los Angeles 11
Trieste 11
Biella 10
Kuala Lumpur 10
New York 10
Redmond 10
Treviso 10
Amsterdam 9
Boardman 9
Lecce 9
Paris 9
Salerno 9
Cagliari 8
Ferrara 8
Forlì 8
Macomer 8
Messina 8
Nairobi 8
Orgosolo 8
Phoenix 8
Piacenza 8
Rimini 8
Sainte-Catherine 8
Shanghai 8
Trento 8
Avellino 7
Cesano Maderno 7
Châteauguay 7
Cuneo 7
Imola 7
Livorno 7
Lucca 7
Mira 7
Mountain View 7
Nerviano 7
Nuremberg 7
Oslo 7
Totale 5.347
Nome #
Lo sviluppo morale 1.140
I Gruppi di Adolescenti sono tutti uguali? Una ricerca sulle diverse motivazioni dei gruppi. 738
Cibo da maschi e da femmine: stereotipi di genere associati agli alimenti in età prescolare 539
CIBO, GIUDIZIO SOCIALE, STEREOTIPI DI GENERE E SOCIAL MEDIA: GLI EFFETTI DEL FOODPORN SU INSTAGRAM 526
Quando la cena diventa pesante: Le conseguenze degli stereotipi di genere a tavola. 486
Le funzioni psicosociali dei gruppi adolescenziali 448
Men and Women Defending Themselves from Political Scandals: Gender Stereotypes and Proneness to Forgive Scandalous Politicians 331
"Nei gruppi conosciamo noi stessi": le funzioni dei gruppi adolescenziali 250
Il cibo come veicolo di identità: quando mangiare troppo influenza la preferenza per un genere cinematografico 246
I contesti locali: cenni sul tessuto socio-economico e il mercato del lavoro. Emilia Romagna. 229
Looking for the “right” amount to eat at the restaurant: Social influence effects when ordering. 225
Healthy at home, unhealthy outside: Food groups associated with family and friends and the potential impact on attitude and consumption 220
Impression formation via #foodporn: Effects of posting gender-stereotyped food pictures on instagram profiles 220
Perceived Disagreement and Heterogeneity in Social Networks: Distinct Effects on Political Participation 215
Anche le fotografie hanno un orientamento politico: personalizzazione della politica e categorizzazione delle immagini di propaganda. 202
Right-wing face, left-wing faces: The matching effect in the realm of political persuasion. 199
Adolescenti e Morale 199
THE PERCEIVED IMPORTANCE OF GROUP FUNCTIONS IN ADOLESCENT PEER GROUPS 197
Ingroup-outgroup perspectives in perceiving group entitativity 195
I Gruppi Informali di Adolescenti come Promotori di Integrazione e Segregazione Sociale. 195
Overindulging in food: How overeating may increase women’s preference for stereotyped activities and objects 171
VEG*NS’ AND OMNIVORES’ RECIPROCAL ATTITUDES: THE ROLE OF SOCIAL DOMINANCE ORIENTATION, INGROUP IDENTIFICATION, AND ANTICIPATED REPROACH 159
NESSUNO SI SALVA DA SOLO: IDENTIFICAZIONE NAZIONALE ED EUROPEA COME PREDITTORI DELLE ASPETTATIVE PER IL FUTURO E DEL BISOGNO DI UN LEADER FORTE DURANTE L'EMERGENZA COVID-19 144
O DESENVOLVIMENTO MORAL DOS ADOLESCENTES/ TRADUZIONE DELLA MONOGRAFIA ADOLESCENTI E MORALE 140
LA PROMOZIONE DEL BENESSERE A SCUOLA: LA DIMENSIONE PSICO-SOCIALE 139
Food for Boys and Food for Girls: Do Preschool Children Hold Gender Stereotypes about Food? 136
Explaining commitment toward the peer group: the role of group membership functions. 133
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of social identity. 131
Il futuro: aspettative, progetti e preoccupazioni. 129
SO FAR, SO CLOSE: IDENTIFICATION WITH PROXIMAL AND DISTAL GROUPS AS PROMOTORS OF VACCINATION, CONTAINMENT MEASURES AND PRO-SOCIAL BEHAVIORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC 126
Outside the Laboratory: The Linguistic Intergroup Bias in a Natural Multiple-Comparison Setting 121
Tra realtà sociale e laboratorio: appunti per lo studio dei gruppi sociali 113
L’inserimento occupazionale dei giovani di fronte all’ambivalenza della flessibilità. 98
Lewin 95
“Everything Will Be All Right!” National and European Identification as Predictors of Positive Expectations for the Future During the COVID-19 Emergency 90
Lewin: Teoria di campo 87
TAVOLA ROTONDA: LA PARTECIPAZIONE DEI GIOVANI ALLA POLITICA. 82
A psychosocial approach to adolescent deviant behaviour: The relation between social identification functions and social segregation 74
null 73
When a Politician Disappoints: The Role of Gender Stereotypical Expectations in Post-Scandal Judgment 62
Do we need a strong captain to navigate the COVID-19 pandemic? Social identification, conspiracy theory beliefs, and the wish for a strong leader 61
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of group membership in adolescent peer groups. 60
Gender stereotypes about food in pre-school children. 55
Overeating May Influence Movie Choice: Restoring Gender Identity When Threatened by Food Consumption. 50
Veg*ns’ and omnivores’ reciprocal attitudes and dehumanization: The role of social dominance orientation, ingroup identification, and anticipated reproach 49
No one is saved alone: National and European identification as predictors of positive future expectations and lower need for a strong leader during COVID-19 pandemic 45
Precarietà del lavoro - precarietà e ambivalenza nella vita quotidiana: Quali costi psicosociali? 45
Adaptive Coping Strategies at the Time of COVID-19: The Role of Social and General Trust 44
Why adolescents peer group are not alike: the role of group functions. 40
“Mi metto nei vostri panni”: effetti dell’espressione empatica nel discorso politico 38
So Far, So Close: Identification with Proximal and Distal Groups as a Resource in Dealing with the COVID-19 Pandemic 37
IT’S A WOMEN’S JOB! GENDER STEREOTYPES AND HOUSEHOLD CHORES SHARING IN YOUNG MEN 2
Totale 9.829
Categoria #
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Totale 27.779


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020365 0 0 0 0 0 0 0 82 81 72 64 66
2020/2021923 70 26 92 66 98 65 86 73 68 105 109 65
2021/20221.018 52 66 41 92 87 58 33 82 158 78 157 114
2022/20231.463 116 121 99 132 115 153 68 143 153 79 98 186
2023/20242.384 119 111 153 226 280 248 296 225 103 196 223 204
2024/20252.380 197 146 242 317 618 461 293 106 0 0 0 0
Totale 9.829