GRAZIANI, Anna Rita
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.366
NA - Nord America 2.129
AS - Asia 412
SA - Sud America 17
AF - Africa 13
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 6.949
Nazione #
IT - Italia 3.092
US - Stati Uniti d'America 2.109
GB - Regno Unito 343
SE - Svezia 213
DE - Germania 178
FR - Francia 137
HK - Hong Kong 99
CN - Cina 94
UA - Ucraina 72
FI - Finlandia 62
TR - Turchia 60
JP - Giappone 52
CH - Svizzera 45
BG - Bulgaria 33
BE - Belgio 29
SG - Singapore 28
NL - Olanda 25
MY - Malesia 23
IE - Irlanda 22
ES - Italia 21
RU - Federazione Russa 18
LT - Lituania 16
AT - Austria 11
CA - Canada 11
IN - India 11
NO - Norvegia 10
BR - Brasile 9
PL - Polonia 9
GR - Grecia 8
KR - Corea 8
NZ - Nuova Zelanda 8
AR - Argentina 7
PH - Filippine 7
PT - Portogallo 7
VN - Vietnam 7
IL - Israele 5
MX - Messico 5
RO - Romania 5
SI - Slovenia 4
TW - Taiwan 4
AO - Angola 3
AU - Australia 3
CM - Camerun 3
KE - Kenya 3
KZ - Kazakistan 3
MZ - Mozambico 3
PK - Pakistan 3
BY - Bielorussia 2
DK - Danimarca 2
ID - Indonesia 2
LB - Libano 2
QA - Qatar 2
SV - El Salvador 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
CO - Colombia 1
CY - Cipro 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
EG - Egitto 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
Totale 6.949
Città #
Chandler 293
Rome 286
Southend 254
Woodbridge 184
Jacksonville 183
Milan 182
Ashburn 162
Fairfield 150
Nyköping 125
Dearborn 107
Florence 94
Hong Kong 92
Modena 87
Bologna 77
Ann Arbor 76
Houston 75
Wilmington 68
Turin 57
Naples 55
Cambridge 54
Padova 53
Seattle 52
Tokyo 47
Genoa 44
Beijing 42
Bari 37
Princeton 36
Helsinki 32
Sofia 31
Eugene 30
Palermo 30
Izmir 29
Verona 26
Parma 25
Redwood City 25
Torino 25
Bremen 24
San Diego 19
Napoli 18
Caserta 17
Brussels 16
Reggio Emilia 16
Catania 15
Des Moines 15
Dublin 15
Sala Baganza 15
Grafing 14
Ancona 13
Brescia 13
Pavia 13
Bergamo 12
Monza 12
Hamburg 11
Biella 10
Dallas 10
New York 10
Redmond 10
Trieste 10
Lecce 9
Pescara 9
Venice 9
Amsterdam 8
Ferrara 8
Forlì 8
London 8
Los Angeles 8
Messina 8
Orgosolo 8
Rimini 8
Sesto Fiorentino 8
Treviso 8
Cuneo 7
Imola 7
Mountain View 7
Nerviano 7
Oslo 7
Phoenix 7
Procida 7
Boardman 6
Campi Bisenzio 6
Cesano Maderno 6
Como 6
Dong Ket 6
Genova 6
Macerata 6
Mumbai 6
Paris 6
Piacenza 6
Rende 6
Sambiase 6
Sant'ilario D'enza 6
Segrate 6
Shanghai 6
Taranto 6
Trento 6
Varese 6
Arzano 5
Avellino 5
Bolzano 5
Cagliari 5
Totale 3.817
Nome #
Lo sviluppo morale 929
I Gruppi di Adolescenti sono tutti uguali? Una ricerca sulle diverse motivazioni dei gruppi. 508
Quando la cena diventa pesante: Le conseguenze degli stereotipi di genere a tavola. 436
Le funzioni psicosociali dei gruppi adolescenziali 355
Cibo da maschi e da femmine: stereotipi di genere associati agli alimenti in età prescolare 309
CIBO, GIUDIZIO SOCIALE, STEREOTIPI DI GENERE E SOCIAL MEDIA: GLI EFFETTI DEL FOODPORN SU INSTAGRAM 302
Il cibo come veicolo di identità: quando mangiare troppo influenza la preferenza per un genere cinematografico 212
"Nei gruppi conosciamo noi stessi": le funzioni dei gruppi adolescenziali 211
Looking for the “right” amount to eat at the restaurant: Social influence effects when ordering. 203
Perceived Disagreement and Heterogeneity in Social Networks: Distinct Effects on Political Participation 195
Healthy at home, unhealthy outside: Food groups associated with family and friends and the potential impact on attitude and consumption 192
Men and Women Defending Themselves from Political Scandals: Gender Stereotypes and Proneness to Forgive Scandalous Politicians 184
Right-wing face, left-wing faces: The matching effect in the realm of political persuasion. 173
Anche le fotografie hanno un orientamento politico: personalizzazione della politica e categorizzazione delle immagini di propaganda. 172
Ingroup-outgroup perspectives in perceiving group entitativity 162
I Gruppi Informali di Adolescenti come Promotori di Integrazione e Segregazione Sociale. 158
THE PERCEIVED IMPORTANCE OF GROUP FUNCTIONS IN ADOLESCENT PEER GROUPS 156
Impression formation via #foodporn: Effects of posting gender-stereotyped food pictures on instagram profiles 156
I contesti locali: cenni sul tessuto socio-economico e il mercato del lavoro. Emilia Romagna. 145
Overindulging in food: How overeating may increase women’s preference for stereotyped activities and objects 143
Adolescenti e Morale 142
O DESENVOLVIMENTO MORAL DOS ADOLESCENTES/ TRADUZIONE DELLA MONOGRAFIA ADOLESCENTI E MORALE 117
LA PROMOZIONE DEL BENESSERE A SCUOLA: LA DIMENSIONE PSICO-SOCIALE 113
Explaining commitment toward the peer group: the role of group membership functions. 107
Outside the Laboratory: The Linguistic Intergroup Bias in a Natural Multiple-Comparison Setting 100
Il futuro: aspettative, progetti e preoccupazioni. 99
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of social identity. 97
Tra realtà sociale e laboratorio: appunti per lo studio dei gruppi sociali 92
VEG*NS’ AND OMNIVORES’ RECIPROCAL ATTITUDES: THE ROLE OF SOCIAL DOMINANCE ORIENTATION, INGROUP IDENTIFICATION, AND ANTICIPATED REPROACH 91
NESSUNO SI SALVA DA SOLO: IDENTIFICAZIONE NAZIONALE ED EUROPEA COME PREDITTORI DELLE ASPETTATIVE PER IL FUTURO E DEL BISOGNO DI UN LEADER FORTE DURANTE L'EMERGENZA COVID-19 87
L’inserimento occupazionale dei giovani di fronte all’ambivalenza della flessibilità. 80
Lewin 73
“Everything Will Be All Right!” National and European Identification as Predictors of Positive Expectations for the Future During the COVID-19 Emergency 68
Lewin: Teoria di campo 67
TAVOLA ROTONDA: LA PARTECIPAZIONE DEI GIOVANI ALLA POLITICA. 65
SO FAR, SO CLOSE: IDENTIFICATION WITH PROXIMAL AND DISTAL GROUPS AS PROMOTORS OF VACCINATION, CONTAINMENT MEASURES AND PRO-SOCIAL BEHAVIORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC 62
A psychosocial approach to adolescent deviant behaviour: The relation between social identification functions and social segregation 37
When a Politician Disappoints: The Role of Gender Stereotypical Expectations in Post-Scandal Judgment 35
Overeating May Influence Movie Choice: Restoring Gender Identity When Threatened by Food Consumption. 31
Adolescents’ peer groups are all alike? A research on the different functions of group membership in adolescent peer groups. 25
Do we need a strong captain to navigate the COVID-19 pandemic? Social identification, conspiracy theory beliefs, and the wish for a strong leader 24
Precarietà del lavoro - precarietà e ambivalenza nella vita quotidiana: Quali costi psicosociali? 23
Gender stereotypes about food in pre-school children. 22
Why adolescents peer group are not alike: the role of group functions. 21
No one is saved alone: National and European identification as predictors of positive future expectations and lower need for a strong leader during COVID-19 pandemic 19
Veg*ns’ and omnivores’ reciprocal attitudes and dehumanization: The role of social dominance orientation, ingroup identification, and anticipated reproach 18
“Mi metto nei vostri panni”: effetti dell’espressione empatica nel discorso politico 18
So Far, So Close: Identification with Proximal and Distal Groups as a Resource in Dealing with the COVID-19 Pandemic 14
Adaptive Coping Strategies at the Time of COVID-19: The Role of Social and General Trust 11
Totale 7.059
Categoria #
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Totale 18.924


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019135 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 67 68
2019/2020869 121 35 37 31 70 111 99 82 81 72 64 66
2020/2021896 70 26 92 66 98 65 86 73 68 87 100 65
2021/2022994 52 66 41 92 85 53 33 82 151 73 154 112
2022/20231.434 114 116 98 130 113 150 68 141 153 75 95 181
2023/20242.074 119 111 146 225 280 248 294 220 103 190 138 0
Totale 7.059