SANNICANDRO, KATIA
SANNICANDRO, KATIA
A scoping review on the relationship between robotics in educational contexts and e-health
2022 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
A time series analysis of students enrolled in Italian universities from 2000 to 2021
2022 Minerva, Tommaso; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Sannicandro, Katia
ACADEMIC INTEGRITY AND E-DISHONESTY IN ONLINE ASSESSMENT: A STUDENT PERSPECTIVE
2024 Sannicandro, K.; Bellini, C.; DE SANTIS, A.; Minerva, T.
Academic integrity in online assessment: a proposal for guidelines
2023 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
Academic integrity in online assessment: towards the development of a proposal for guidelines and education resources
2024 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
An open source framework for distance learning and distance multimedia production
2021 Minerva, Tommaso; Jana, Mihir; DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia
Analisi preliminare per la definizione di un sistema predittivo per il completamento dei Mooc di EduOpen
2020 DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
Analysis of completion and dropout rates in EduOpen MOOCs
2019 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
Analysis of MOOC Features in a Regional Platform: Design and Delivery of Courses
2023 DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
Apprendimento online e progettazione didattica: aspettative formative dei discenti // Online learning and instructional design: formative expectations of learners
2022 Sannicandro, Katia; Antonucci Anna, Maria; Minerva, Tommaso
Attivazione, erogazione e monitoraggio dei corsi di laurea blended dell'Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia
2018 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Fazlagic, Bojan; Bellini, Claudia; Tedeschi, Cinzia; Minerva, Tommaso
Blended learning design for teaching innovation: university teachers’ perceptions
2021 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
Cluster analysis for tailored tutoring system
2021 DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
Competenze digitali e di (ri)progettazione didattica: proposte di formazione per gli insegnanti - (Digital and instructional design skills: teacher training proposals)
2021 Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso
CONTENTS AND TEACHING PRACTICES FOR DIGITAL CITIZENSHIP: AN ACTION RESEARCH STUDY
2022 Bellini, Claudia; Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Minerva, Tommaso
Contenuti e metodi per trasformare la pratica dell’insegnamento: uno studio di ricerca-azione sulla cittadinanza digitale
2022 Bellini, Claudia; Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Minerva, Tommaso
Dalla formazione dei docenti alle competenze trasversali degli studenti: un progetto di faculty development presso l’Università di Modena e Reggio Emilia
2020 Bellini, Claudia; DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Cecconi, Luciano
Dalle linee guida di progettazione alla checklist di validazione: i Mooc di EduOpen
2017 DE SANTIS, Annamaria; Fazlagic, Bojan; Sannicandro, Katia; Folloni, Valeria; Tedeschi, Cinzia; Minerva, Tommaso
Dashboards for admins, teachers, and students: tools for monitoring and learning
2024 DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Jana, Mihir; Righetti, Luisa; Sannicandro, Katia; Talha, Muhammad; Minerva, Tommaso
Data Management in Learning Analytics: Terms and Perspectives
2019 Bellini, Claudia; DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Minerva, Tommaso
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
A scoping review on the relationship between robotics in educational contexts and e-health | 1-gen-2022 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
A time series analysis of students enrolled in Italian universities from 2000 to 2021 | 1-gen-2022 | Minerva, Tommaso; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Sannicandro, Katia | |
ACADEMIC INTEGRITY AND E-DISHONESTY IN ONLINE ASSESSMENT: A STUDENT PERSPECTIVE | 1-gen-2024 | Sannicandro, K.; Bellini, C.; DE SANTIS, A.; Minerva, T. | |
Academic integrity in online assessment: a proposal for guidelines | 1-gen-2023 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
Academic integrity in online assessment: towards the development of a proposal for guidelines and education resources | 1-gen-2024 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
An open source framework for distance learning and distance multimedia production | 1-gen-2021 | Minerva, Tommaso; Jana, Mihir; DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia | |
Analisi preliminare per la definizione di un sistema predittivo per il completamento dei Mooc di EduOpen | 1-gen-2020 | DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
Analysis of completion and dropout rates in EduOpen MOOCs | 1-gen-2019 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
Analysis of MOOC Features in a Regional Platform: Design and Delivery of Courses | 1-gen-2023 | DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
Apprendimento online e progettazione didattica: aspettative formative dei discenti // Online learning and instructional design: formative expectations of learners | 1-gen-2022 | Sannicandro, Katia; Antonucci Anna, Maria; Minerva, Tommaso | |
Attivazione, erogazione e monitoraggio dei corsi di laurea blended dell'Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia | 1-gen-2018 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Fazlagic, Bojan; Bellini, Claudia; Tedeschi, Cinzia; Minerva, Tommaso | |
Blended learning design for teaching innovation: university teachers’ perceptions | 1-gen-2021 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
Cluster analysis for tailored tutoring system | 1-gen-2021 | DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
Competenze digitali e di (ri)progettazione didattica: proposte di formazione per gli insegnanti - (Digital and instructional design skills: teacher training proposals) | 1-gen-2021 | Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Minerva, Tommaso | |
CONTENTS AND TEACHING PRACTICES FOR DIGITAL CITIZENSHIP: AN ACTION RESEARCH STUDY | 1-gen-2022 | Bellini, Claudia; Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Minerva, Tommaso | |
Contenuti e metodi per trasformare la pratica dell’insegnamento: uno studio di ricerca-azione sulla cittadinanza digitale | 1-gen-2022 | Bellini, Claudia; Sannicandro, Katia; DE SANTIS, Annamaria; Minerva, Tommaso | |
Dalla formazione dei docenti alle competenze trasversali degli studenti: un progetto di faculty development presso l’Università di Modena e Reggio Emilia | 1-gen-2020 | Bellini, Claudia; DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Cecconi, Luciano | |
Dalle linee guida di progettazione alla checklist di validazione: i Mooc di EduOpen | 1-gen-2017 | DE SANTIS, Annamaria; Fazlagic, Bojan; Sannicandro, Katia; Folloni, Valeria; Tedeschi, Cinzia; Minerva, Tommaso | |
Dashboards for admins, teachers, and students: tools for monitoring and learning | 1-gen-2024 | DE SANTIS, Annamaria; Bellini, Claudia; Jana, Mihir; Righetti, Luisa; Sannicandro, Katia; Talha, Muhammad; Minerva, Tommaso | |
Data Management in Learning Analytics: Terms and Perspectives | 1-gen-2019 | Bellini, Claudia; DE SANTIS, Annamaria; Sannicandro, Katia; Minerva, Tommaso |