GABBIANELLI, Linda
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 323
EU - Europa 295
AS - Asia 226
OC - Oceania 2
SA - Sud America 2
AF - Africa 1
Totale 849
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 310
SG - Singapore 116
IT - Italia 111
CN - Cina 42
HK - Hong Kong 42
SE - Svezia 42
RU - Federazione Russa 32
GB - Regno Unito 23
LT - Lituania 21
NL - Olanda 21
FR - Francia 15
CA - Canada 13
DE - Germania 10
ID - Indonesia 8
IN - India 7
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 6
BE - Belgio 3
VN - Vietnam 3
AU - Australia 2
JP - Giappone 2
LU - Lussemburgo 2
MT - Malta 2
MY - Malesia 2
NO - Norvegia 2
PE - Perù 2
PH - Filippine 2
BG - Bulgaria 1
BH - Bahrain 1
FI - Finlandia 1
HU - Ungheria 1
IE - Irlanda 1
LV - Lettonia 1
PK - Pakistan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 849
Città #
Santa Clara 282
Singapore 100
Hong Kong 42
Amsterdam 17
Bologna 13
Moscow 12
Naples 10
Vancouver 9
Jakarta 8
Bournemouth 7
Milan 7
Beijing 6
Porto Sant'Elpidio 6
Reggio Emilia 6
Cradley Heath 5
Tübingen 5
Assago 4
Bratislava 4
Boardman 3
Dallas 3
Fermo 3
Foshan 3
London 3
Newham 3
Rome 3
Shanghai 3
Ancona 2
Ashburn 2
Birmingham 2
Brussels 2
Calvisano 2
Dalmine 2
Farsund 2
Ho Chi Minh City 2
Kuala Lumpur 2
Modena 2
Mornago 2
Msida 2
Mumbai 2
New Delhi 2
Nuremberg 2
Salmon Arm 2
San Giorgio di Piano 2
Turin 2
West Palm Beach 2
Zhengzhou 2
Acerra 1
Bruino 1
Chennai 1
Conversano 1
Council Bluffs 1
Coventry 1
Dublin 1
Elgin 1
Ferrara 1
Ghaziabad 1
Hanoi 1
Helsinki 1
Iligan 1
Johannesburg 1
Kamloops 1
Karachi 1
Kontich 1
Lima 1
Macerata 1
Makati City 1
Manama 1
Melbourne 1
Ottaviano 1
Ottawa 1
Paris 1
Pisa 1
Riga 1
Rotterdam 1
San Benedetto del Tronto 1
Secaucus 1
Sofia 1
Stuttgart 1
The Dalles 1
Thrissur 1
Utrecht 1
Wuhan 1
Yiwu 1
Totale 644
Nome #
DIGITAL TRANSFORMATION AND COVID-19: KEY CHALLENGE FOR THE CONSULTANT - CLIENT RELATIONSHIP 85
Communicating Food Safety in Italian Agri-Food Companies: the entrepreneurial perspective 39
Strumenti e metriche di Content Marketing nelle imprese di consulenza: risultati preliminari 37
L'evoluzione della consulenza manageriale in Italia. Caratteristiche della domanda e sfide dell'offerta consulenziale 33
Food Safety and Communication in Italian Agri-Food Firms 32
Business model e co-creazione del valore: il caso XELEXIA 30
Exploring some marketing practices in management consulting firms: evidence from small service firms in Italy 28
Gli hotel e la gestione del passaparola on line : un’analisi empirica 27
CAUSES OF CORPORATE CRISIS: AN INVESTIGATION ON SMES TO SUPPORT THE LEARNING PROCESS 27
CONTENT MARKETING TOOLS AND METRICS IN CONSULTING FIRMS: PRELIMINARY RESULTS 27
I servizi di consulenza manageriale: tendenze evolutive della domanda e dell’offerta 27
AN OVERVIEW OF STUDENTS’ ENTREPRENEURIAL INTENTION ANTECEDENTS 26
A territorial perspective of SME’s default prediction models 26
INTERCULTURAL ASPECTS OF CUSTOMER CARE IN SMALL- AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA 26
I modelli di gestione anticipata delle crisi: la previsione delle insolvenze 25
The tourist experience in the digital era: the case of Italian Millennials 24
Factors driving consumer attitude and purchase intention towards hunting firearms in Italy 23
Casi aziendali e applicazione del modello di previsione delle insolvenze 23
LA CO-CREAZIONE DI VALORE NEI BUSINESS MODEL DIGITALI: IL CASO XELEXIA 23
Students' Satisfaction with University Canteens Foodservice: the role of gender 22
I fattori di scelta dei servizi professionali: il punto di vista delle imprese e delle società di consulenza 22
On-campus accommodation service quality: the mediating role of students’ satisfaction on word of mouth 21
Exploring the Influence of Digital Communication Tools on Reputation and Loyalty: A Study of Agri-food Firms 21
I modelli di previsione delle insolvenze: una prospettiva territoriale 21
Modelli predittivi del default di impresa e radicamento territoriale. Evidenze da un campione di pmi marchigiane 19
Abitudini e comportamenti d'acquisto alimentari degli studenti universitari: prime evidenze empiriche 19
Food Attitudes and factors Affecting Food Behaviour of Italian College Students in a Grocery Context 19
Marketing practices and management consulting firms: an empirical analysis 18
I modelli di previsione delle insolvenze e le piccole imprese: evidenze empiriche in una prospettiva territoriale 18
I TREND DEL MERCATO DELLA CONSULENZA IN ITALIA: RISULTATI PRELIMINARI 18
INTERCULTURAL ASPECT OF CUSTOMER MANAGEMENT 18
“The impact of covid-19 on the client-consultant relationship: a multiple case study” 17
The role of the electronic word-of-mouth in the hotel industry 14
Il ruolo della consulenza aziendale per la creazione di valore: la sfida della sostenibilità 14
Strategic flexibility and lifelong training: a key to firm servival. The Fapi interprofessional fund case in the Marche region 14
Millennials and Bookfluencers: a cross cultural analysis 7
ATTITUDES AND BEHAVIORS TOWARDS E-PHARMACIES: A GENERATIONAL COMPARISON 3
Totale 893
Categoria #
all - tutte 5.277
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 5.277


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2023/2024199 0 0 0 0 0 0 32 50 11 17 47 42
2024/2025694 58 26 12 131 225 208 34 0 0 0 0 0
Totale 893