Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 119
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Experimental and numerical investigation on the EGR system of a new automotive diesel engine 1-gen-2000 Mattarelli, E.; Bianchi, G. M.; Ivaldi, D.
Numerical study of the combustion chamber shape for common rail H.S.D.I. diesel engines 1-gen-2000 Bianchi, G. M.; Pelloni, P.; Corcione, F. E.; Mattarelli, E.; Bertoni, F. L.
La sovralimentazione volumetrica per motori ad accensione comandata ad alte prestazioni 1-gen-2001 Cantore, Giuseppe; Fontanesi, Stefano; Mattarelli, Enrico; Montorsi, Luca
A new concept of supercharging applied to high speed DI Diesel engines 1-gen-2001 Cantore, Giuseppe; Mattarelli, Enrico; Fontanesi, Stefano
Integration of 3D-CFD and Engine Cycle Simulations: Application to An Intake Plenum 1-gen-2001 Borghi, Massimo; Mattarelli, Enrico; Montorsi, Luca
CFD Analysis of the In-Cylinder Flow in DI Diesel Engines 1-gen-2002 Borghi, Massimo; Cantore, Giuseppe; Mattarelli, Enrico; Milani, Massimo; Fontanesi, Stefano; Montorsi, Luca
A methodology for the in-cylinder flow field evaluation in a low stroke-to-bore SI engine 1-gen-2002 Cantore, Giuseppe; Fontanesi, Stefano; Mattarelli, Enrico; Bianchi, G. M.
SI Engines 1D Modeling: Prediction of Brake Performance Parameters and Emissions. 1-gen-2003 Cantore, Giuseppe; Mattarelli, Enrico; A., Onorati; G., D'Errico
The Influence of Cylinder Cut-out on High Performance Engines Fuel Efficiency 1-gen-2003 Cantore, Giuseppe; Mattarelli, Enrico; N., Pini
Optimization of the Intake System on Diesel Engines Featuring a High Pressure Injection System 1-gen-2004 Borghi, Massimo; Cantore, Giuseppe; Mattarelli, Enrico; Milani, Massimo; Fontanesi, Stefano; Montorsi, Luca; D., Balestrazzi
Numerical Analysis of Swirl Control Strategies in a Four Valve HSDI Diesel Engine 1-gen-2004 Fontanesi, Stefano; Mattarelli, Enrico; Montorsi, Luca
Comparison between a Natural Gas and a Diesel engine for small industrial vehicles 1-gen-2004 Mattarelli, Enrico; Patroncini, P.
The influence of Swirl Control Strategies on the Intake Flow in Four Valve HSDI Diesel Engines 1-gen-2004 Mattarelli, Enrico; Borghi, Massimo; D., Balestrazzi; Fontanesi, Stefano
Similarity Rules and Parametric Design of Four Stroke MotoGP engines 1-gen-2004 Mattarelli, Enrico; Cantore, Giuseppe
Comparison of Four Stroke MotoGP engines 1-gen-2004 Mattarelli, Enrico; Cantore, Giuseppe
Potential of thermal engine encapsulation on automotive diesel engines - SAE Technical Paper Series 2005-20-067 1-gen-2005 Muscio, Alberto; Mattarelli, Enrico
Potential of Thermal Engine Encapsulation on Automotive Diesel Engines 1-gen-2005 Mattarelli, E.; Muscio, A.
CFD parametric analysis of the combustion chamber shape in a small HSDI Diesel engine 1-gen-2005 Fontanesi, Stefano; Gagliardi, Vincenzo; Malaguti, Simone; Mattarelli, Enrico
Primi Risultati dello Sviluppo di un Motore Diesel Veloce a Due Tempi di Nuova Concezione 1-gen-2006 Cantore, Giuseppe; DE MARCO, Carlo Arturo; Mattarelli, Enrico; Paltrinieri, Fabrizio; Tosetti, Federico
MotoGP 2007: Criteria for Engine Optimization 1-gen-2006 Mattarelli, Enrico
Mostrati risultati da 21 a 40 di 119
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile