CUSI, ANNALISA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 193
EU - Europa 139
AS - Asia 56
SA - Sud America 5
AF - Africa 1
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
OC - Oceania 1
Totale 396
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 192
IT - Italia 45
CN - Cina 22
GB - Regno Unito 22
SE - Svezia 18
DE - Germania 11
UA - Ucraina 11
SG - Singapore 7
TR - Turchia 7
FI - Finlandia 6
JP - Giappone 6
FR - Francia 5
BG - Bulgaria 4
HK - Hong Kong 4
MY - Malesia 4
BR - Brasile 3
KR - Corea 3
NL - Olanda 3
RO - Romania 3
RS - Serbia 3
CO - Colombia 2
GR - Grecia 2
ID - Indonesia 2
PT - Portogallo 2
AU - Australia 1
CA - Canada 1
CH - Svizzera 1
ES - Italia 1
EU - Europa 1
IE - Irlanda 1
NA - Namibia 1
RU - Federazione Russa 1
VN - Vietnam 1
Totale 396
Città #
Jacksonville 28
Houston 20
Southend 19
Dearborn 18
Chandler 17
Nyköping 15
Ann Arbor 11
Woodbridge 11
Beijing 9
Princeton 7
Redwood City 6
Singapore 6
Ashburn 5
Fairfield 5
Eugene 4
Hong Kong 4
Sofia 4
Beograd 3
Brasov 3
Cambridge 3
Mountain View 3
Nijmegen 3
Parma 3
Rome 3
Salerno 3
Wilmington 3
Bandung 2
Cali 2
Carinola 2
Cesano 2
Dallas 2
Guangzhou 2
Helsinki 2
Lisbon 2
Modena 2
New York 2
San Diego 2
Turin 2
Aci Sant'antonio 1
Angra Dos Reis 1
Ankara 1
Berlin 1
Bremen 1
Brescia 1
Brest 1
Carini 1
Casoria 1
Centro 1
Clayton 1
Dublin 1
Estella 1
Genoa 1
Gorla Maggiore 1
Grafing 1
Hanoi 1
Hefei 1
Indiana 1
Izmir 1
Jinan 1
Kunming 1
Leawood 1
Mestre 1
Milan 1
Montreuil 1
Moscow 1
Nafpaktos 1
Notaresco 1
Padova 1
Pau 1
Pesaro 1
Pontelandolfo 1
Rugby 1
San Mateo 1
Santa Maria Capua Vetere 1
Seattle 1
Shanghai 1
Shenyang 1
Taizhou 1
Torino 1
Toronto 1
Venice 1
Verona 1
Virginia Beach 1
Totale 285
Nome #
Meta-didactic transposition: a theoretical model for teachers’ education programs 154
Early Algebra: Theoretical Issues and Educational Strategies for Bringing the Teachers to Promote a Linguistic and Metacognitive approach to it 91
EDUCATIONAL PROCESSES IN EARLY ALGEBRA TO PROMOTE A LINGUISTIC APPROACH TO IT: BEHAVIOURS, AND AWARENESS EMERGED IN TEACHERS 82
A theoretical construct to analize the teacher’s role during introducing activities to algebraic modelling 70
Totale 397
Categoria #
all - tutte 1.190
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.190


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202061 0 0 0 3 5 11 10 6 6 8 8 4
2020/202147 6 3 4 1 7 4 9 4 0 6 3 0
2021/202247 0 9 1 3 1 7 1 1 8 4 3 9
2022/202358 6 12 5 4 5 4 0 6 8 0 7 1
2023/202438 6 2 2 0 14 0 2 2 0 5 0 5
2024/202511 6 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 397