BORGHI, Massimo

BORGHI, Massimo  

Dipartimento di Ingegneria "Enzo Ferrari"  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A comparative study on the ways of converting steam power plants to steam-gas combined cycle power plants 1-gen-1988 G., Negri Di Montenegro; R., Bettocchi; Cantore, Giuseppe; Borghi, Massimo; G., Naldi
A Conservative High Resolution Scheme for the Study of Gases and Liquids Homentropic Flows 1-gen-2003 Borghi, Massimo; C., Bussi; Milani, Massimo; Paltrinieri, Fabrizio
A Numerical Approach to the Hydraulic Fluid Properties Prediction 1-gen-2003 Borghi, Massimo; Bussi, Carlo; Milani, Massimo; Paltrinieri, Fabrizio
A STEAM-GAS COMBINED PLANTS OPTIMIZATION 1-gen-1986 G., Negri di Montenegro; R., Bettocchi; Cantore, Giuseppe; Borghi, Massimo; G., Naldi
A study on PVD coatings for reduction of friction and wear of swashplate axial piston pumps and motors 1-gen-2020 Sola, R; Veronesi, P; Zardin, B; Borghi, M
A theoretical model for the calculation of the drug distribution profile in matrices of different shape to achieve the desired drug release kinetics 1-gen-1996 Forni, Flavio; Vandelli, Maria Angela; Borghi, Massimo
A zonal secondary break-up model for 3D-CFD simulations of GDI sprays 1-gen-2022 Berni, F.; Sparacino, S.; Riccardi, M.; Cavicchi, A.; Postrioti, L.; Borghi, M.; Fontanesi, S.
About the Prediction of Pressure Variation in the Inter-Teeth Volumes of External Gear Pumps 1-gen-2004 Borghi, Massimo; Milani, Massimo; Paltrinieri, Fabrizio; Zardin, Barbara
An Alternative Solution for Microfluidic Chip Fabrication 1-gen-2022 Ongaro, C.; Betti, A.; Zardin, B.; Siciliani, V.; Orazi, L.; Bertacchini, J.; Borghi, M.
An integrated 0D/1D/3D numerical framework to predict performance, emissions, knock and heat transfer in ICEs fueled with NH3–H2 mixtures: The conversion of a marine Diesel engine as case study 1-gen-2023 Berni, F.; Pessina, V.; Teodosio, L.; D'Adamo, A.; Borghi, M.; Fontanesi, S.
Analisi del comportamento dinamico del circuito idraulico di selezione marcia di una vettura di Formula 1 1-gen-2000 Cantore, Giuseppe; Borghi, Massimo; Piraccini, M.; Baccolini, D.; Flandoli, M.
Analisi della Risposta Dinamica del Circuito di Comando degli Attuatori di un Escavatore 1-gen-1998 Borghi, Massimo; Cantore, Giuseppe; Milani, Massimo; A., Valentini
Analisi di macchine oleodinamiche a pistoni assiali a piatto inclinato 1-gen-2011 Borghi, Massimo; Zardin, Barbara; Specchia, Emiliano; Pintore, Francesco
Analisi funzionale di un elettro-iniettore per sistema di iniezione common-rail 1-gen-2001 D., Baccolini; Borghi, Massimo; Milani, Massimo; S., Falfari; A., Mazza
Analysis of a f1 car hydraulic circuit dynamic behavior 1-gen-2001 Borghi, M.; Milani, M.; Piraccini, M.; Flandoli, M.
Analysis of a F1 Car Hydraulic Circuit Dynamic Behaviour 1-gen-2002 Borghi, Massimo; Milani, Massimo; M., Piraccini; M., Flandoli
Analysis of hydraulic components using computational fluid dynamics models 1-gen-1998 Borghi, Massimo; Cantore, Giuseppe; Milani, Massimo; R., Paoluzzi
Analysis of the flow force compensation in relief valves with conical poppet 1-gen-2020 Fornaciari, A.; Zardin, B.; Borghi, M.; Ceriola, M.
Application of the Sectional Method to Investigate Particle Number and Soot Mass in Ethanol and Gasoline Fueled Premixed Spark Ignition Engines 1-gen-2020 Pessina, V.; Del Pecchia, M.; Breda, S.; Dalseno, L.; Borghi, M.
Axial Balance of External Gear Pumps and Motors: Modelling and Discussing the Influence of Elastohydrodynamic Lubrication in the Axial Gap 1-gen-2015 Borghi, Massimo; Zardin, Barbara