The paper explores the usefulness of the notion of keywords as a clue to disciplinary epistemology. It compares two related corpora of research articles from the disciplines of history and marketing, in order to shed light on the link between keywords and related disciplinary practices and values
“History v. Marketing. Keywords as a Clue to Disciplinary Epistemology” / Mazzi, Davide; Malavasi, Donatella. - STAMPA. - (2010), pp. 169-184.
Data di pubblicazione: | 2010 |
Titolo: | “History v. Marketing. Keywords as a Clue to Disciplinary Epistemology” |
Autore/i: | Mazzi, Davide; Malavasi, Donatella |
Autore/i UNIMORE: | |
Titolo del libro: | Keyness in Text |
ISBN: | 9789027223173 |
Editore: | John Benjamins |
Nazione editore: | PAESI BASSI |
Citazione: | “History v. Marketing. Keywords as a Clue to Disciplinary Epistemology” / Mazzi, Davide; Malavasi, Donatella. - STAMPA. - (2010), pp. 169-184. |
Tipologia | Capitolo/Saggio |
File in questo prodotto:
File | Descrizione | Tipologia | |
---|---|---|---|
Bondi & Scott (eds).pdf | Post-print dell'autore (bozza post referaggio) | Administrator Richiedi una copia |

I documenti presenti in Iris Unimore sono rilasciati con licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 3.0 Italia, salvo diversa indicazione.
In caso di violazione di copyright, contattare Supporto Iris