Textbooks belong to a well-defined genre and are characterised by a set of communictaive purposes identified and mutually understood by the members of the community in which they regularly occur. Most often they are highly structured and conventionalised, with constraints on allowable contributions in terms of their intent, positioning, form and functional value.
The author's support in textbook-mediated learning: focus on economics and marketing textbooks / Poppi, Franca. - STAMPA. - 55(2007), pp. 189-204.
Data di pubblicazione: | 2007 | |
Titolo: | The author's support in textbook-mediated learning: focus on economics and marketing textbooks | |
Autore/i: | Poppi, Franca | |
Autore/i UNIMORE: | ||
Titolo del libro: | New Directions in LSP Teaching | |
ISBN: | 9783039114337 | |
Editore: | Peter Lang | |
Nazione editore: | SVIZZERA | |
Citazione: | The author's support in textbook-mediated learning: focus on economics and marketing textbooks / Poppi, Franca. - STAMPA. - 55(2007), pp. 189-204. | |
Tipologia | Capitolo/Saggio |
File in questo prodotto:
File | Descrizione | Tipologia | |
---|---|---|---|
Poppi 2007.pdf.pdf | Post-print dell'autore (bozza post referaggio) | Administrator Richiedi una copia |
Pubblicazioni consigliate
Loading suggested articles...

I metadati presenti in IRIS UNIMORE sono rilasciati con licenza Creative Commons CC0 1.0 Universal, mentre i file delle pubblicazioni sono rilasciati con licenza Attribuzione 4.0 Internazionale (CC BY 4.0), salvo diversa indicazione.
In caso di violazione di copyright, contattare Supporto Iris