How the type of customer can influence the product attributes: Application of house of quality with multi-user information to improve the functions of a waste collection and treatment service management software / Coruzzolo, A. M.; Marinello, S.; Lolli, F.; Gamberini, R.. - (2022), pp. 19-24. (Intervento presentato al convegno 11th International Conference on Informatics, Environment, Energy and Applications, IEEA 2022 tenutosi a virtual nel March 2022) [10.1145/3533254.3533258].

How the type of customer can influence the product attributes: Application of house of quality with multi-user information to improve the functions of a waste collection and treatment service management software

Coruzzolo A. M.;Marinello S.;Lolli F.;Gamberini R.
2022

2022
11th International Conference on Informatics, Environment, Energy and Applications, IEEA 2022
virtual
March 2022
19
24
Coruzzolo, A. M.; Marinello, S.; Lolli, F.; Gamberini, R.
How the type of customer can influence the product attributes: Application of house of quality with multi-user information to improve the functions of a waste collection and treatment service management software / Coruzzolo, A. M.; Marinello, S.; Lolli, F.; Gamberini, R.. - (2022), pp. 19-24. (Intervento presentato al convegno 11th International Conference on Informatics, Environment, Energy and Applications, IEEA 2022 tenutosi a virtual nel March 2022) [10.1145/3533254.3533258].
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.
Pubblicazioni consigliate

Licenza Creative Commons
I metadati presenti in IRIS UNIMORE sono rilasciati con licenza Creative Commons CC0 1.0 Universal, mentre i file delle pubblicazioni sono rilasciati con licenza Attribuzione 4.0 Internazionale (CC BY 4.0), salvo diversa indicazione.
In caso di violazione di copyright, contattare Supporto Iris

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11380/1286492
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 0
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact