TINTERRI, ANDREA
Distribuzione geografica
Continente | # |
---|---|
EU - Europa | 173 |
AS - Asia | 142 |
NA - Nord America | 120 |
SA - Sud America | 19 |
OC - Oceania | 11 |
AF - Africa | 5 |
Totale | 470 |
Nazione | # |
---|---|
US - Stati Uniti d'America | 106 |
IT - Italia | 72 |
PH - Filippine | 31 |
FR - Francia | 13 |
HK - Hong Kong | 13 |
ID - Indonesia | 13 |
CZ - Repubblica Ceca | 12 |
GB - Regno Unito | 12 |
IN - India | 12 |
VN - Vietnam | 12 |
AU - Australia | 11 |
EC - Ecuador | 11 |
CA - Canada | 9 |
DE - Germania | 9 |
GR - Grecia | 9 |
MY - Malesia | 9 |
KR - Corea | 8 |
PK - Pakistan | 8 |
CN - Cina | 7 |
PL - Polonia | 7 |
PT - Portogallo | 7 |
TW - Taiwan | 7 |
TR - Turchia | 6 |
FI - Finlandia | 5 |
JP - Giappone | 5 |
MX - Messico | 5 |
NL - Olanda | 5 |
ES - Italia | 4 |
IR - Iran | 4 |
PE - Perù | 4 |
SE - Svezia | 4 |
BR - Brasile | 3 |
IL - Israele | 3 |
AT - Austria | 2 |
EG - Egitto | 2 |
HR - Croazia | 2 |
RS - Serbia | 2 |
SG - Singapore | 2 |
TZ - Tanzania | 2 |
BG - Bulgaria | 1 |
CH - Svizzera | 1 |
CO - Colombia | 1 |
EE - Estonia | 1 |
IE - Irlanda | 1 |
LT - Lituania | 1 |
LY - Libia | 1 |
RO - Romania | 1 |
RU - Federazione Russa | 1 |
SA - Arabia Saudita | 1 |
TH - Thailandia | 1 |
UA - Ucraina | 1 |
Totale | 470 |
Città | # |
---|---|
Dasmarinas | 13 |
Foggia | 13 |
Ashburn | 12 |
Brno | 12 |
Ho Chi Minh City | 11 |
Santa Cruz | 8 |
Cuenca | 7 |
Los Angeles | 7 |
Central | 6 |
Kolkata | 6 |
Istanbul | 5 |
Kuala Lumpur | 5 |
Lappeenranta | 5 |
Ann Arbor | 4 |
Athens | 4 |
Braga | 4 |
Columbus | 4 |
Des Moines | 4 |
Malang | 4 |
Milan | 4 |
Nancy | 4 |
Novara | 4 |
Paris | 4 |
San Diego | 4 |
San Piero in Bagno | 4 |
State College | 4 |
Taipei | 4 |
Thessaloniki | 4 |
Turin | 4 |
Adelaide | 3 |
Amsterdam | 3 |
Bari | 3 |
Calgary | 3 |
Canberra | 3 |
Guadalupe | 3 |
Guwahati | 3 |
Jakarta | 3 |
Karachi | 3 |
Kuching | 3 |
London | 3 |
New York | 3 |
Pátrai | 3 |
San Jose del Monte | 3 |
Shanghai | 3 |
Warsaw | 3 |
Wilmington | 3 |
Akasaka | 2 |
Arzano | 2 |
Balikpapan | 2 |
Bedford | 2 |
Beijing | 2 |
Bologna | 2 |
Bridgeport | 2 |
Bristol | 2 |
Buffalo | 2 |
Burgos | 2 |
Cairo | 2 |
Caloocan City | 2 |
Centreville | 2 |
Cleveland | 2 |
Dayton | 2 |
Edmonton | 2 |
Gainesville | 2 |
General Santos | 2 |
Hermosillo | 2 |
Hwaseong-si | 2 |
Jerusalem | 2 |
Krakow | 2 |
Lahore | 2 |
Laveen | 2 |
Lima | 2 |
Machala | 2 |
Manila | 2 |
Melbourne | 2 |
Nakło nad Notecią | 2 |
Oegstgeest | 2 |
Orlando | 2 |
Parabita | 2 |
Petroupolis | 2 |
Piura | 2 |
Portoviejo | 2 |
Richmond | 2 |
Rome | 2 |
San Francisco | 2 |
Semarang | 2 |
Senta | 2 |
Seodaemun-gu | 2 |
Shimokodanaka | 2 |
Singapore | 2 |
Stockholm | 2 |
São Paulo | 2 |
Tacoronte | 2 |
Talavera | 2 |
Trento | 2 |
Tuen Mun | 2 |
Vila Real | 2 |
Yunlin | 2 |
Zagreb | 2 |
Bacoli | 1 |
Bacoor | 1 |
Totale | 331 |
Nome | # |
---|---|
Constructionism and game-making for learning in the age of Roblox. An analysis of current evidence and future perspectives., file 36cd7bc3-1dc5-4626-97ca-1331448d42f2 | 180 |
AI in board Game-Based Learning, file 3522c2bb-2c8f-4e97-b869-7cf9757ca9d4 | 164 |
Re-organization of assessment during the educational emergency in primary and secondary teaching: an Italian case, file e31e124f-d0b9-987f-e053-3705fe0a095a | 103 |
Experiences, tools, and environments for immersive teaching, file 53d4aeef-9db2-4b9b-be89-ee547a2efa21 | 13 |
"Play, Mod, Design". Mappare le possibilità di uso formativo dei giochi per la formazione dei docenti., file eda36b9a-6589-4230-886e-cedc848fb228 | 5 |
The toll of the Pandemic: Emergency Remote Teaching and Students' Coping and Study Strategies, file e31e124f-9749-987f-e053-3705fe0a095a | 4 |
Apprendere con i giochi. Esperienze di progettazione ludica, file 6d15f074-3b93-4702-b154-fb4e28aa7e80 | 2 |
Totale | 471 |
Categoria | # |
---|---|
all - tutte | 880 |
article - articoli | 0 |
book - libri | 0 |
conference - conferenze | 0 |
curatela - curatele | 0 |
other - altro | 0 |
patent - brevetti | 0 |
selected - selezionate | 0 |
volume - volumi | 0 |
Totale | 880 |
Totale | Lug | Ago | Sett | Ott | Nov | Dic | Gen | Feb | Mar | Apr | Mag | Giu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021/2022 | 51 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 7 | 8 | 14 | 12 | 5 |
2022/2023 | 61 | 3 | 2 | 9 | 6 | 0 | 7 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 27 |
2023/2024 | 359 | 24 | 9 | 28 | 17 | 17 | 13 | 48 | 32 | 42 | 65 | 62 | 2 |
Totale | 471 |