FAENZA, FRANCESCO
FAENZA, FRANCESCO
Mostra
records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.016 secondi).
An Evaluation Tool for Extracurricular Activities to Reduce the Gender gap in Computer Science
2023 Canali, C.; Faenza, F.
Evaluating different approaches to closing the gender gap at ict summer camps in italy
2021 Faenza, F.; Canali, C.; Carbonaro, A.
ICT Extra-curricular Activities: The “Digital Girls” Case Study for the Development of Human Capital
2021 Faenza, F.; Canali, C.; Carbonaro, A.
Progettazione e sviluppo di strumenti per l'implementazione, valutazione e analisi delle attività STEM al fine di contrastare gli stereotipi e il divario di genere.
2024 Faenza, Francesco
Sophon: an Extensible Platform for Collaborative Research
2022 Pigozzi, S.; Faenza, F.; Canali, C.
The digital girls response to pandemic: Impacts of in presence and online extracurricular activities on girls future academic choices
2021 Faenza, F.; Canali, C.; Colajanni, M.; Carbonaro, A.
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
An Evaluation Tool for Extracurricular Activities to Reduce the Gender gap in Computer Science | 1-gen-2023 | Canali, C.; Faenza, F. | |
Evaluating different approaches to closing the gender gap at ict summer camps in italy | 1-gen-2021 | Faenza, F.; Canali, C.; Carbonaro, A. | |
ICT Extra-curricular Activities: The “Digital Girls” Case Study for the Development of Human Capital | 1-gen-2021 | Faenza, F.; Canali, C.; Carbonaro, A. | |
Progettazione e sviluppo di strumenti per l'implementazione, valutazione e analisi delle attività STEM al fine di contrastare gli stereotipi e il divario di genere. | 10-mag-2024 | Faenza, Francesco | |
Sophon: an Extensible Platform for Collaborative Research | 1-gen-2022 | Pigozzi, S.; Faenza, F.; Canali, C. | |
The digital girls response to pandemic: Impacts of in presence and online extracurricular activities on girls future academic choices | 1-gen-2021 | Faenza, F.; Canali, C.; Colajanni, M.; Carbonaro, A. |