LAZZARINI, ALBERTO
Distribuzione geografica
Continente | # |
---|---|
NA - Nord America | 157 |
EU - Europa | 50 |
AS - Asia | 24 |
Totale | 231 |
Nazione | # |
---|---|
US - Stati Uniti d'America | 157 |
GB - Regno Unito | 17 |
SG - Singapore | 12 |
CN - Cina | 8 |
IT - Italia | 7 |
SE - Svezia | 7 |
DE - Germania | 4 |
FI - Finlandia | 4 |
FR - Francia | 3 |
UA - Ucraina | 3 |
HK - Hong Kong | 2 |
RU - Federazione Russa | 2 |
BG - Bulgaria | 1 |
GR - Grecia | 1 |
IE - Irlanda | 1 |
TR - Turchia | 1 |
TW - Taiwan | 1 |
Totale | 231 |
Città | # |
---|---|
Santa Clara | 22 |
Woodbridge | 22 |
Fairfield | 20 |
Ashburn | 16 |
Southend | 15 |
Chandler | 13 |
Cambridge | 11 |
Singapore | 11 |
Seattle | 8 |
Nyköping | 7 |
Dearborn | 5 |
Jacksonville | 5 |
Wilmington | 5 |
Ann Arbor | 4 |
New York | 4 |
Helsinki | 3 |
Hong Kong | 2 |
Houston | 2 |
Andria | 1 |
Athens | 1 |
Beijing | 1 |
Boardman | 1 |
Dublin | 1 |
Eugene | 1 |
Falkenstein | 1 |
Fanano | 1 |
Hounslow | 1 |
London | 1 |
Milan | 1 |
Norwalk | 1 |
Princeton | 1 |
Redwood City | 1 |
Saint Petersburg | 1 |
San Diego | 1 |
Shanghai | 1 |
Sofia | 1 |
Taipei | 1 |
Zhengzhou | 1 |
Totale | 195 |
Nome | # |
---|---|
Optimization methodology for an automotive composite hood | 183 |
A Sensitivity-Based Approach to Improve Efficiency of Automotive Chassis Architecture | 50 |
Totale | 233 |
Categoria | # |
---|---|
all - tutte | 1.320 |
article - articoli | 0 |
book - libri | 0 |
conference - conferenze | 0 |
curatela - curatele | 0 |
other - altro | 0 |
patent - brevetti | 0 |
selected - selezionate | 0 |
volume - volumi | 0 |
Totale | 1.320 |
Totale | Lug | Ago | Sett | Ott | Nov | Dic | Gen | Feb | Mar | Apr | Mag | Giu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019/2020 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 8 | 5 | 5 | 2 | 1 | 3 |
2020/2021 | 39 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 4 | 5 | 4 | 6 | 3 | 4 | 1 |
2021/2022 | 16 | 1 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 |
2022/2023 | 34 | 1 | 2 | 6 | 2 | 6 | 5 | 1 | 4 | 4 | 0 | 2 | 1 |
2023/2024 | 21 | 1 | 0 | 0 | 4 | 7 | 6 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2024/2025 | 42 | 6 | 0 | 2 | 4 | 14 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Totale | 233 |