Sfoglia per Autore

opzioni
Mostrati risultati da 1 a 7 di 7
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Comparison of library-based and detailed chemistry models for knock prediction in spark-ignition engines 1-gen-2019 Cicci, Francesco; D'Adamo, Alessandro; Barbato, Alessio; Breda, Sebastiano
A comparison between different moving grid techniques for the analysis of the TCC engine under motored conditions 1-gen-2019 Barbato, Alessio; Rulli, Federico; Fontanesi, Stefano; D'Adamo, Alessandro; Berni, Fabio; Cicalese, Giuseppe; Perrone, Antonella
A Preliminary 1D-3D Analysis of the Darmstadt Research Engine under Motored Condition 1-gen-2020 Iacovano, C.; Berni, F.; Barbato, A.; Fontanesi, S.
Impact of Grid Density on the Analysis of the In-Cylinder Flow of an Optical Engine 1-gen-2020 Barbato, A.; Iacovano, C.; Cicci, F.
Comparison between Experimental and Simulated Knock Statistics Using an Advanced Fuel Surrogate Model 1-gen-2020 Cicci, F.; Pessina, V.; Iacovano, C.; Sparacino, S.; Barbato, A.
Large eddy simulation analysis of the turbulent flow in an optically accessible internal combustion engine using the overset mesh technique 1-gen-2020 Rulli, F.; Barbato, A.; Fontanesi, S.; d'Adamo, A.
Impact of Grid Density and Turbulence Model on the Simulation of In-Cylinder Turbulent Flow Structures - Application to the Darmstadt Engine 1-gen-2021 Barbato, A.; Fontanesi, S.; D'Adamo, A.
Mostrati risultati da 1 a 7 di 7
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile