Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 4 di 4
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Early Algebra: Theoretical Issues and Educational Strategies for Bringing the Teachers to Promote a Linguistic and Metacognitive approach to it 1-gen-2011 Cusi, Annalisa; Malara, Nicolina Antonia; G., Navarra
EDUCATIONAL PROCESSES IN EARLY ALGEBRA TO PROMOTE A LINGUISTIC APPROACH TO IT: BEHAVIOURS, AND AWARENESS EMERGED IN TEACHERS 1-gen-2012 Cusi, Annalisa; Malara, Nicolina Antonia
A theoretical construct to analize the teacher’s role during introducing activities to algebraic modelling 1-gen-2013 Cusi, Annalisa; Malara, Nicolina Antonia
Meta-didactic transposition: a theoretical model for teachers’ education programs 1-gen-2014 F., Arzarello; Cusi, Annalisa; R., Garuti; Malara, Nicolina Antonia; F., Martignone; O., Robutti; C., Sabena
Mostrati risultati da 1 a 4 di 4
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile