Sfoglia per Autore
The evolution of relationships between grocery retailers and financial institutions
1999 Martinelli, Elisa; L., Sparks
Nuove problematiche della distribuzione commerciale
1999 G. C., Bianchini; Martinelli, Elisa
The provision of financial services in retailers' outlets: a case-study of relationship marketing between a retailer and a bank through a co-branded credit card
2000 Martinelli, Elisa
Logiche di category management e criteri di introduzione di nuovi prodotti nella G.D.O.: una verifica empirica
2000 Martinelli, Elisa
Category management issues and the introduction of new products in grocery retailers' assortments
2001 Martinelli, Elisa
Italian grocery retailers retailing financial services
2001 Martinelli, Elisa
Servizi finanziari a marchio del distributore e customer loyalty: esiste una correlazione?
2002 Martinelli, Elisa
Determinants of customers’ satisfaction in financial services: a comparison between banks and grocery retailers
2002 Martinelli, Elisa
Grocery retailers retailing financial services: a critical incident technique analysis
2002 Martinelli, Elisa
Soddisfazione del consumatore nella fruizione di servizi finanziari: banche e distributori grocery francesi a confronto. Un'analisi di Critical Incident Technique
2002 Martinelli, Elisa; Resta, F.
How does the district look from outside? The role of place-based communication strategies in international markets
2003 Marchi, Gianluca; Martinelli, Elisa
Is the provision of financial services by grocery retailers an effective means of enhancing customer loyalty?
2003 Martinelli, Elisa
Format e attributi rilevanti di servizio nel comparto della ristorazione e dell’intrattenimento: un’analisi di attrattività sul centro storico di Modena
2003 Galli, Giovanna; Martinelli, Elisa
Food retailers and financial services in the UK: a co-opetitive perspective
2003 Martinelli, Elisa; Sparks, L.
L'utilizzo del web nelle imprese commerciali al dettaglio di beni d'abbigliamento
2004 Martinelli, Elisa; Vignola, Marina
La presenza web delle imprese manifatturiere del comparto abbigliamento intimo femminile
2004 Martinelli, Elisa
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results
2005 Gabrielli, Veronica; Galli, Giovanna; Grappi, Silvia; Martinelli, Elisa
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva
2005 Gabrielli, Veronica; Galli, Giovanna; Grappi, Silvia; Martinelli, Elisa
Il marketing come funzione di intermediazione della conoscenza. Alcune esperienze nel sistema moda
2006 Marchi, Gianluca; Martinelli, Elisa; Nardin, Giuseppe
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita
2006 Gabrielli, Veronica; Galli, Giovanna; Grappi, Silvia; Martinelli, Elisa
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile