Sfoglia per Autore KOCOLLARI, Ulpiana
The contents of S&P/MIB companies’ codes of ethics: an investigation of the main factors that influence their adoption
2006-01-01 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana
Il ruolo dei corporate blog nella comunicazione con gli stakeholder
2007-01-01 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The codes of ethics of S&P/MIB companies: an investigation of their contents and the main factors that influence their adoption
2007-01-01 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
MIDCO: un marchio di certificazione del ruolo degli immigrati nei processi di relazione internazionale
2008-01-01 Zavani, Mauro; Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
Framing the role of the diasporas in international economicdevelopment processes: the best practice of Ghanacoop and theMIDCO ethical mark
2008-01-01 Zavani, Mauro; Nigrisoli, Chiara; Kocollari, Ulpiana; Lugli, Ennio
An investigation on the csr actions in the italian banking sector. On behalf of or aganaist the creation of the economic value?
2009-01-01 Zavani, Mauro; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The Codes of Ethics of S&P/MIB Italian Companies: An Investigation of Their Contents and the Main Factors that Influence Their Adoption
2009-01-01 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The Value of Social Control in Small–Medium Firms’ Partnerships
2011-01-01 Kocollari, Ulpiana
La rilevanza del controllo nelle relazioni tra le PMI
2012-01-01 Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara; Zavani, Mauro
I segreti del successo delle campagne di crowdfunding delle imprese sociali italiane
2015-01-01 Balboni, Bernardo; Kocollari, Ulpiana; Pais, Ivana
Accounting and controlling: Stakeholder accountability
2015-01-01 Kocollari, Ulpiana
Radicamento territoriale, competenze distintive e strategia aziendale
2016-01-01 Kocollari, Ulpiana; Zavani, Mauro
Nasce l'impresa. Le startup e le PMI innovative
2016-01-01 Gualandri, Elisabetta; Venturelli, Valeria; Caponcelli, Diego; Caselli, Paolo; Kocollari, Ulpiana
Crowdfunding for social enterprises: An exploratory analysis of the Italian context
2016-01-01 Balboni, Bernardo; Kocollari, Ulpiana; Pais, Ivana
ASPETTI FONDANTI IN TEMA DI RESPONSABILITÀ SOCIALE D’IMPRESA
2017-01-01 Kocollari, Ulpiana
LA MISURAZIONE DELLA CREAZIONE DI VALORE NELLE STARTUP. Un’analisi dei principali indicatori di performance delle startup innovative
2018-01-01 Zavani, Mauro; Kocollari, Ulpiana
A HYBRID TOOL FOR HYBRID PROJECTS: HOW CROWDFUNDING CAN SCALE THE IMPACT OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP
2018-01-01 Kocollari, Ulpiana; Pedrazzoli, Alessia; Cavicchioli, Maddalena
THE INFLUENCE OF FAMILY INVOLVEMENT ON SMES EMPLOYEES’ DOWNSIZING DECISIONS
2018-01-01 Kocollari, Ulpiana; Montanari, Stefano; DI TOMA, Paolo
Strategic Corporate Responsibility. The Social Dimension of Firms
2018-01-01 Kocollari, Ulpiana
A Multidimensional Approach to Equity Crowdfunding: Bridging the Equity Gap and Boosting Social Capital
2018-01-01 Balboni, Bernardo; Gualandri, Elisabetta; Kocollari, Ulpiana; Pedrazzoli, Alessia; Venturelli, Valeria
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile