Sfoglia per Autore  KOCOLLARI, Ulpiana

opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 31
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The contents of S&P/MIB companies’ codes of ethics: an investigation of the main factors that influence their adoption 1-gen-2006 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana
Il ruolo dei corporate blog nella comunicazione con gli stakeholder 1-gen-2007 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The codes of ethics of S&P/MIB companies: an investigation of their contents and the main factors that influence their adoption 1-gen-2007 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
MIDCO: un marchio di certificazione del ruolo degli immigrati nei processi di relazione internazionale 1-gen-2008 Zavani, Mauro; Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
Framing the role of the diasporas in international economicdevelopment processes: the best practice of Ghanacoop and theMIDCO ethical mark 1-gen-2008 Zavani, Mauro; Nigrisoli, Chiara; Kocollari, Ulpiana; Lugli, Ennio
An investigation on the csr actions in the italian banking sector. On behalf of or aganaist the creation of the economic value? 1-gen-2009 Zavani, Mauro; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The Codes of Ethics of S&P/MIB Italian Companies: An Investigation of Their Contents and the Main Factors that Influence Their Adoption 1-gen-2009 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The Value of Social Control in Small–Medium Firms’ Partnerships 1-gen-2011 Kocollari, Ulpiana
La rilevanza del controllo nelle relazioni tra le PMI 1-gen-2012 Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara; Zavani, Mauro
I segreti del successo delle campagne di crowdfunding delle imprese sociali italiane 1-gen-2015 Balboni, Bernardo; Kocollari, Ulpiana; Pais, Ivana
Accounting and controlling: Stakeholder accountability 1-gen-2015 Kocollari, Ulpiana
Radicamento territoriale, competenze distintive e strategia aziendale 1-gen-2016 Kocollari, Ulpiana; Zavani, Mauro
Nasce l'impresa. Le startup e le PMI innovative 1-gen-2016 Gualandri, Elisabetta; Venturelli, Valeria; Caponcelli, Diego; Caselli, Paolo; Kocollari, Ulpiana
Crowdfunding for social enterprises: An exploratory analysis of the Italian context 1-gen-2016 Balboni, Bernardo; Kocollari, Ulpiana; Pais, Ivana
ASPETTI FONDANTI IN TEMA DI RESPONSABILITÀ SOCIALE D’IMPRESA 1-gen-2017 Kocollari, Ulpiana
LA MISURAZIONE DELLA CREAZIONE DI VALORE NELLE STARTUP. Un’analisi dei principali indicatori di performance delle startup innovative 1-gen-2018 Zavani, Mauro; Kocollari, Ulpiana
A HYBRID TOOL FOR HYBRID PROJECTS: HOW CROWDFUNDING CAN SCALE THE IMPACT OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP 1-gen-2018 Kocollari, Ulpiana; Pedrazzoli, Alessia; Cavicchioli, Maddalena
THE INFLUENCE OF FAMILY INVOLVEMENT ON SMES EMPLOYEES’ DOWNSIZING DECISIONS 1-gen-2018 Kocollari, Ulpiana; Montanari, Stefano; DI TOMA, Paolo
Strategic Corporate Responsibility. The Social Dimension of Firms 1-gen-2018 Kocollari, Ulpiana
A Multidimensional Approach to Equity Crowdfunding: Bridging the Equity Gap and Boosting Social Capital 1-gen-2018 Balboni, Bernardo; Gualandri, Elisabetta; Kocollari, Ulpiana; Pedrazzoli, Alessia; Venturelli, Valeria
Mostrati risultati da 1 a 20 di 31
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile