Sfoglia per Autore KOCOLLARI, Ulpiana
The contents of S&P/MIB companies’ codes of ethics: an investigation of the main factors that influence their adoption
2006 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana
Il ruolo dei corporate blog nella comunicazione con gli stakeholder
2007 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The codes of ethics of S&P/MIB companies: an investigation of their contents and the main factors that influence their adoption
2007 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
MIDCO: un marchio di certificazione del ruolo degli immigrati nei processi di relazione internazionale
2008 Zavani, Mauro; Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
Framing the role of the diasporas in international economicdevelopment processes: the best practice of Ghanacoop and theMIDCO ethical mark
2008 Zavani, Mauro; Nigrisoli, Chiara; Kocollari, Ulpiana; Lugli, Ennio
An investigation on the csr actions in the italian banking sector. On behalf of or aganaist the creation of the economic value?
2009 Zavani, Mauro; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The Codes of Ethics of S&P/MIB Italian Companies: An Investigation of Their Contents and the Main Factors that Influence Their Adoption
2009 Lugli, Ennio; Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara
The Value of Social Control in Small–Medium Firms’ Partnerships
2011 Kocollari, Ulpiana
La rilevanza del controllo nelle relazioni tra le PMI
2012 Kocollari, Ulpiana; Nigrisoli, Chiara; Zavani, Mauro
I segreti del successo delle campagne di crowdfunding delle imprese sociali italiane
2015 Balboni, Bernardo; Kocollari, Ulpiana; Pais, Ivana
Accounting and controlling: Stakeholder accountability
2015 Kocollari, Ulpiana
Nasce l'impresa. Le startup e le PMI innovative
2016 Gualandri, Elisabetta; Venturelli, Valeria; Caponcelli, Diego; Caselli, Paolo; Kocollari, Ulpiana
Radicamento territoriale, competenze distintive e strategia aziendale
2016 Kocollari, Ulpiana; Zavani, Mauro
Crowdfunding for social enterprises: An exploratory analysis of the Italian context
2016 Balboni, Bernardo; Kocollari, Ulpiana; Pais, Ivana
ASPETTI FONDANTI IN TEMA DI RESPONSABILITÀ SOCIALE D’IMPRESA
2017 Kocollari, Ulpiana
LA MISURAZIONE DELLA CREAZIONE DI VALORE NELLE STARTUP. Un’analisi dei principali indicatori di performance delle startup innovative
2018 Zavani, Mauro; Kocollari, Ulpiana
A Multidimensional Approach to Equity Crowdfunding: Bridging the Equity Gap and Boosting Social Capital
2018 Balboni, Bernardo; Gualandri, Elisabetta; Kocollari, Ulpiana; Pedrazzoli, Alessia; Venturelli, Valeria
A HYBRID TOOL FOR HYBRID PROJECTS: HOW CROWDFUNDING CAN SCALE THE IMPACT OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP
2018 Kocollari, Ulpiana; Pedrazzoli, Alessia; Cavicchioli, Maddalena
THE INFLUENCE OF FAMILY INVOLVEMENT ON SMES EMPLOYEES’ DOWNSIZING DECISIONS
2018 Kocollari, Ulpiana; Montanari, Stefano; DI TOMA, Paolo
Strategic Corporate Responsibility. The Social Dimension of Firms
2018 Kocollari, Ulpiana
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile