Sfoglia per Serie  SPRINGER PROCEEDINGS IN BUSINESS AND ECONOMICS

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 1 a 8 di 8
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Buying Veg Private Labels. Antecedents and Mediators 1-gen-2020 Martinelli, Elisa; De Canio, Francesca; Endrighi, Emiro
Consumers’ Channel Switching Behaviour from Off-line to On-line: The Role of the Fear of Covid-19 1-gen-2021 Martinelli, Elisa; De Canio, Francesca; Nardin, Giuseppe
Does PDO/PGI Labels Contribute to Consumers’ Intention to Buy Premium Private Labels Products? An Empirical Survey 1-gen-2018 Martinelli, Elisa; DE CANIO, Francesca
Exploring the Influence of Digital Communication Tools on Reputation and Loyalty: A Study of Agri-food Firms 1-gen-2024 Conti, E.; Gabbianelli, L.; Pencarelli, T.
Extending the Retail Brand to Non-traditional Products 1-gen-2015 Martinelli, Elisa; De Canio, Francesca; Marchi, Gianluca; Vignola, Marina
Game-Based Learning and Lifelong Learning for Tourist Operators 1-gen-2015 Pace, R.; Dipace, A.
Premium Private Labels and PDO/PGI Products: Effects on Customer Loyalty 1-gen-2017 Martinelli, Elisa; DE CANIO, Francesca; Marchi, Gianluca; Nardin, Giuseppe
Retail brand extension: the moderating role of product knowledge 1-gen-2016 Martinelli, Elisa; De Canio, Francesca; Marchi, Gianluca
Mostrati risultati da 1 a 8 di 8
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile